Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 listopada 2012

Essence - LE Fantasia (zapowiedź)


Edycja zapowiadana na grudzień tego roku. Mój portfel odpocznie, bo nie podoba mi się prawie nic (może rzucę okiem na beżowy cień). A jak Wasze wrażenia?

Pojedyncze cienie do powiek:

Metaliczne linery:


Lakiery do ust:


Rozświetlacz:


Lakiery do paznokci:


Ozdobne kryształki na powieki:


41 komentarzy:

  1. tylko fioletowy cień mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jasny cień, rozświetlacz i te cyrkonie ;) jeszcze zależy jakiej są wielkości, fajne byłyby takie na kreskę eyelinerem

    OdpowiedzUsuń
  3. nie poszaleli. mnie podoba się jaśniejszy lakier do ust i bordowy lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że wszystko już było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba wiele rzeczy- jasny cień, rozświetlacz, lakiery do paznokci i do ust. Kolory może nie są jakieś wybitnie oryginalne, ale w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie szału nie ma ;p Ja może zerknę na te lakiery do ust ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nic nie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi do szczęścia potrzebny jest tylko rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciemniejszy lakier do ust wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przygarnę niemal wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże czemu ciągle wychodzą jakieś fajne nowości :) projekt denko u mnie nie będzie miał miejsca nigdy... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie szału nie robi ;p chyba najładniejsza jest grafika promująca limitkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ej nie jest tak zle:) juz widze ze na pare rzeczy bym sie skusila:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie wiem... musiałabym zobaczyć na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  15. rozświetlacz chciałabym zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podchodzę z rezerwą, bo np. Home Sweet Home mnie na żywo rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic mnie nie zainteresowało. Ewentualnie przyjrzę się lip lacquer'owi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery do ust? hmm bardzo osobliwa nazwa :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapoluję na bordowy lakier :) 'lakiery do ust' ? Czego to oni nie wymyślą ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolorki, rozświetlacz kusi, i może cienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery będą moje ;D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie bez szału. i dobrze. uf.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście nie ma wielkiego wow, ale na pewno przyjrzę się temu jasnemu cieniowi i też temu jaśniejszemu malowidłu do ust

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic mnie nie zachwyciło - przyjrzę się tylko temu jaśniejszemu lip lacquerowi

    OdpowiedzUsuń
  25. szału nie ma, oszczędzę (:

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam chrapkę na ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te perełki na powieki! I rozświetlacz:)
    zapraszam na moje rozdanie:) http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2012/10/no-i-ja-rowniez-organizuje-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. Iiiii tam....
    Nic mi nie urwało, ładny rozświetlacz, no dobra ten kwiatek to jest nawet śliczny ;) ale ładny bo ładny a nie że ładny i muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mówią do mnie lakiery... 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o nieeee, znowu rozświetlacz!
    jako absolutna maniaczka rozświetlaczy essence MUSZĘ go miec ;)
    reszta jakos bez szału.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zupełnie nic nie rzuca mnie na kolana ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Musiałabym zobaczyć na żywo, bo na obrazkach nie szczególnie mnie zachęca...

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozświetlacz wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...