Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 listopada 2012

Filmowe pogaduchy wrocławskich blogerów



Pierwsze moje Pogaduchy (organizowane przez Bartosza i Tomasza ze studiumprzypadku.com)  skończyły się lekkim niedosytem. Kiedy musiałam je opuścić, postanowiłam: następnym razem nie przyjadę samochodem i nie wyjdę przed końcem. Muszę dodawać, że tym razem oba założenia zostały spełnione? ;)

Tym razem było nas dużo więcej, bo w kinie Nowe Horyzonty zebrało się nas około 140 osób! Przebieranki, tańce, napoje (mniej lub bardziej wyskokowe) i pyszne kanapki były tłem dla tego, co mnie w tych spotkaniach najbardziej kręci - gadania, poznawania, masy śmiechu. Jeśli boisz się, że się nie zaaklimatyzujesz, zapomnij. Ta wybuchowa mieszanka różnych pasji, charakterów i poglądów wciągnie Cię bez reszty, a tematów do rozmów na pewno nie zabraknie.

Oficjalna część wieczoru skończyła się po wyborach Miss i Mistera blogerów i losowaniu nagród. Było także kilka afterów, przy którymś straciłam rachubę. ;)

ja
Bartosz



Dorota i R2D2 <3

Michał


Konrad




Paweł

M-ortycja i Michał




A brawa za mistrzowską organizację całej imprezy należą się właśnie im:

Bartosz i Tomasz

Co będzie na następnym spotkaniu?

"Wszyscy zadają nam to pytanie. Spokojnie, następym razem zawiesimy poprzeczkę jeszcze wyżej. Będzie fontanna blogerów z czekoladą i owocami, każdy dostanie na wejściu coś od Svarovskiego, a napoje będą nam podawać króliczki Playboya i najlepsi modele z całego globu. Podczas imprezy wystąpi Klaudia Kulawik, a after party będzie uświetniać swoimi żartami Marcin Daniec. Rano, do każdego z blogerów, przyjdzie hostessa z napojem orzeźwiającym, aby trudy dnia następnego nie były tak dotkliwe..." - studiumprzypadku.com

Po tej odsłonie jestem skłonna w to uwierzyć. Tak czy inaczej - do zobaczenia!

Zdjęcia są autorstwa Rykoszetki, Kacpra oraz Oli

12 komentarzy:

  1. Twój strój był świetny :).
    Może kiedyś uda mi się dotrzeć na Pogaduchy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia zabawa wrze :D
    moim faworytem jest lord vader oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny event! Szkoda, że nie odbywał się w Warszawie, do Wrocławia mam zdecydowanie za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tak żałuję, że znów nie mogłam zostać do końca :( no, ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś :) Nie miałam pojęcia, że organizowane jest coś takiego, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądałaś świetnie w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie :) a strój świetny =D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://klaudia123-klaudunia.blogspot.com/ Nominuję : P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...