Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 listopada 2012

Nie samym denkowaniem człowiek żyje, czyli co u mnie nowego ;)


Akcja 'denko' póki co idzie mi wyjątkowo dobrze. Dzięki niej udaje mi się trochę wyciszyć ten wewnętrzny głosik, który każe mi kupować, kupować, kupować! :D Jednak we wszystkim trzeba znaleźć złoty środek, więc żeby nie popaść ze skrajności w skrajność były i małe zakupy.

Czekoladowy zmywacz Vollare przygarnęłam za całe 2,90zł - nawet zmywanie paznokci można sobie uprzyjemnić jak widać. ;) W Carrefour moją uwagę zwrócił płyn do demakijażu oczu z oliwą z oliwek i wyciągiem ze świetlika. Mimo, że dwufazowy płyn do demakijażu robię sobie sama, to byłam ciekawa jego skuteczności no i zawsze lubię mieć jakąś alternatywę. Nie oparłam się też promocji na żele pod prysznic Palmolive. Za standardową cenę 8,99zł można było wziąć dwa, wybrałam więc mój ulubiony - Mineral Massage.


Ostatnio trafiło moje łapy kilka kosmetyków z zagranicy. Zestaw metalicznych lakierów z austryjackiego Primarka to zasługa najukochańszej siostry. Jest tu jedna benzynka i trzy lakiery, które bardzo mi przypominają te z kolekcji Essie Mirror Metallics. Czwórka cieni Colour Seduction od Kiko przywędrowała do mnie z Włoch.


Paletka samą oprawą już zachwyca. Jest ślicznie wykonana i zapakowana w ochronny pokrowiec.


Prezent przywieziony mi przez Agatę z Grecji (ten róż <3):


I przez Szymona ze Stanów:


Dotarły do mnie także dwie paczki kosmetyków do testowania. Nowości w postaci kamuflażu, mascary i brązowego eyelinera od Pierre Rene


oraz pięć lakierów OPI z kolekcji inspirowanej najnowszym filmem z Jamesem Bondem - Skyfall. Wszystkie dostępne w tej linii lakiery są już dostępne na stronie www.kupkosmetyk.pl, a jeśli wydacie na nie 200zł to przesyłka jest darmowa. :) 

Nie mogę się na nie napatrzeć!


No i na koniec świeżo odebrany z Rossmana zestaw kosmetyków Rimmel, wygrana w konkursie. Podkład na pierwszy rzut oka wydaje mi się być trochę zbyt ciemny, ale zobaczymy jak będzie wyglądał na twarzy. A mascara i eyeliner to coś, co się u mnie na pewno nie zmarnuje. ;)


Możecie się w najbliższym czasie spodziewać swatchy lakierów OPI, zgadnijcie, który poszedł na pierwszy ogień? ;)

37 komentarzy:

  1. Czy czekoladowy zmywacz do paznokci mial zapach czekoladowy? Czy raczej taki typowy zmywaczowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie zmywania czekolada nie jest aż tak wyczuwalna, ale kiedy zmywacz wyschnie, to czuć już tylko mleczną czekoladę. :)

      Usuń
    2. Ale bajer z tym zmywaczem :) Sporo nowości u Ciebie!

      Usuń
  2. Niezła dostawa kosmetyków :-) Zazdroszczę cudownych kosmetyków od Pierre Rene oraz tego różowego lakieru - piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery to sama bym przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobycze :) zaintrygowałaś mnie tym czekoladowym zmywaczem i podobają mi się kolory lakierów z Primarka...

    OdpowiedzUsuń
  5. cienie Kiko są cudowne :) a róż od Szymona - czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości :) szczególnie mnie zaintrygowałaś tym kamuflażem z PR, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa jestem kamuflaża z Pierre Rene...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej ile lakierów, ciekawa jestem jak się trzymają na paznokciach.
    Zapraszam też przy okazji do mnie marlennee-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupiłaś ten zmywacz czekoladowy? sama taki chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten żel pod prysznic czesto mama sobie kupuje i zawsze przycina się przez te drobinki i mały otwór i lubią tworzyć się przysłowiowe ,,gluty"

    OdpowiedzUsuń
  11. masz wspaniałego bloga! więc będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki mają te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że same skarby, zazdroszczę szczególnie zagranicznych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zmywacz mnie zaciekawił :D OPI jakie piękne kolory
    a ten podkład to dla mnie masakra, nie polubiłam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostawa na cały miesiąc testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladowy zmywacz??:) Piękne cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce ten zmywacz z Vollare ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy :))

    Zapraszam też do siebie: http://megiandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery są świetne, wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. łaaaał, super ! :)
    świetny masz blog ;))

    obserwuję i komentuję Twojego bloga, miło by było, gdybyś zrobła to samo. ;*
    http://tomodachi74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę tu same cuda! Przygarnęłabym absolutnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ale szaleństwo :) ciekawa jestem tych lakierów z OPI

    OdpowiedzUsuń
  23. Oszalałaś kobietko pokazując takie wspaniałości ! Aż zzielenialam z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mega zakupy

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten zmywacz w wersji czekoladowej i truskawkowej. Truskawkowa fajniejsza jest i lepiej zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zdobycze :) Zazdroszczę wygranej w konkursie!!

    OdpowiedzUsuń
  27. ajj no i mam ochotę na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś otagowana. Zajrzyj na mojego bloga http://lusia22.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezła dostawa kosmetyków :) lakiery śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Rany prawie wszystko stąd uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...