Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 29 sierpnia 2012

Już pojutrze w moich łapach!


Dawno już nie podobała mi się dosłownie cała limitka. Wild Craft po pierwszych zapowiedziach mnie poruszył, a skończyło się na tym, że nie chcę tylko fioletowej szminki. To moje skarby, które siostra przywiezie mi ze sobą za dwa dni...



I mały bonusik z Cucuby Catrice:



:)

72 komentarze:

  1. Coś podejrzewam, że ten highlighter to będzie prawdziwa perełka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroooooooość! Te lakiery, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że wychodzą z nowym rozświetlaczem! Mój AOH już mi długo nie posłuży, trzeba poszukać zastępstwa.
    Faktycznie Limitka świetna, idealna na jesień!

    Zazdrrroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze, też bym juz chciała ją mieć w swoich łapkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooj w sobotę wybieram się do Niemiec i chyba już wiem gdzie zawitam na początku :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cienie wyglądają przyjemnie , ale mnie bardziej Cucuba korci ...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne cienie! :) zresztą lakiery tez

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo spodobały mi się cienie, idealnie wpadają w moje gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dzisiaj u siebie dorwałam (jeszcze świeże i ciepłe :p) Cherry Blossom Girl a tam już Wild Craft :D nic tylko za kieszień się trzymać :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko ale cuda już nie mogę sie doczekać relacji:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zazdroszczę, ja jestem ciekawa najbardziej pędzla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamuniu! pierwszy raz podoba mi się wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  13. musze leciec do drogerii zobaczyc czy też jest już u nas ta edycja;D mam nadzieje, ze wygląda tak kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce jej jeszcze nie ma - to są zakupy z Austrii :)

      Usuń
  14. O jak zazdroszczę! :o Piękne kolory, takie moje! :)
    Mam nadzieję, że będzie w Polsce, najlepiej w Rossmannie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, piękny jest ten fioletowy cień.<3

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj coś czuję że jak tylko u nas wejdzie to będę polować! wygląda baardzo interesująco, zwłaszcza cienie mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skubana...zawsze pierwsza ;) Lakiery, lakiery ja chcę te lakiery...tak to są moje kolory tej jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. szczęściara :)
    będę polowała zawzięcie na rozświetlacz, kremową szminkę i zestaw do brwi jak już u nas ta limitka wyjdzie, chociaż pewnie będę chciała zabrać ze sobą cały stand ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju... Aż tupię nóżkami :P na sam widok! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z niecierpliwością czekam na recenzje. Strasznie się napaliłam na tę limitkę i mam nadzieję, że też uda mi się ją upolować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na recenzje- mi ta limitka też bardzo przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  23. pędzel i highlighterek - mmmmmm!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zazdroszczę! Świetna ta limitka jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna seria i praktycznie wszystko bardzo mi się podoba... zazdroszczę :) buuuu

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, wow, wow :D Też chcę wiele rzeczy z tej limitowanki ;) Wiadomo kiedy bd w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matkoooooo! Niechże to będzie u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczności... Chciałabym zgarnąć całą pulę =D Podoba mi się praktycznie wszystkoooo!

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe jak sie to wszystko sprawdzi :) mnie jakos nie powala ta kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie Twoje skarby mi się podobają :D oczywiście zazdroszczę... ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja liczę, że uda mi się dorwać zestaw do brwi. Chciałabym też rozświetlacz ale pewnie nie mam co liczyć na to, że go dorwę;(

    OdpowiedzUsuń
  32. ehhh.. teraz? kiedy ja akurat w Polsce jestem :( też miałam chęć na kilka rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  33. Dorwałabym chyba 2 cienie (bez fioletu), pędzel i rozświetlacz ;d Ale u mnie w mieście raczej marna szansa... kurcze lakiery też świetnie wyglądają ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. no to czekamy niecierpliwie na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Eee nie, kolory (brązowy, beżowy) to kompletnie nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie barrrdzo podobały się swatche fioletowego cienia, które widziałam w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow wow wowwwwwww też takie chce! brązy, brązy moje kolory! ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jacie ja chcę to wszystko ;D ale masz kobito szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jej świetne to wszystko ; D

    zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zakupy, a ja przejezdzalam na wegerzech wokol dm ale byl zamkniety :(((

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmm gdyby nie to, że dałam sobie karę na cienie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliwkowy cień do powiek jest BOSKI *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O rany boskie, jakie cuda!!! Zazddroszczę :D Mam nadzieje, ze coś jeszcze będzie jak do Berlina pojadę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczne kolorki: uniwersalne ale z pazurem:) niechże już będzie w PL...

    OdpowiedzUsuń
  45. szczęściara, nabieram coraz większej ochoty na tą limitke :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kurcze, ta kolekcja podoba mi się jak mało która ;) czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez chcę całą limitkę, ale Ci zazdroszczę :D!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie lubię cię :(( też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  50. jakoś takoś nic mi nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ten pedzel fajny, zapraszam na swoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  52. łoooo jaaaaaaaaaaaa, pokazałam mamie to nawrzeszczała na mnie, że mam jej to kupić xD Te cienie są świetne, kupię wszystkie. I ciemna szmineczka <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie łupy! Może pojawi się u nas?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale masz fajnie :) Też mi kilka rzeczy wpadło w oko...

    OdpowiedzUsuń
  55. kurcze, powiedz, jak ta paletka do brwi bo dziś nad nią dumałam i nie wiem, czy po nią nie wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...