Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 sierpnia 2012

Wrocławskie spotkanie bloggerek



Było to pierwsze spotkanie, w jakim miałam przyjemność uczestniczyć, zżerała mnie więc trema. Okazało się jednak, że zupełnie niepotrzebnie - wszystkie dziewczyny były fantastyczne a rozmowa rozkręciła się szybko. Na samym początku dostałyśmy identyfikatory oraz przypinki z dwoma skrzyżowanymi szminkami - takimi, jak widzicie powyżej. :)

Nie dość, że na stołach cały czas gościły sałatki, napoje i pizza, to jeszcze przy stoliku obok urządzone zostało stanowisko, gdzie panie dermokonsultantki z Vichy wykonywały badanie skóry i polecały kosmetyki odpowiednie do jej stanu. Rewelacyjny pomysł. Organizatorki - Agata i Gosia -zadbały o wszystko, brawa dla nich. :)

Bawiłam się świetnie dziewczyny i mam nadzieję spotkać się z Wami jeszcze wiele razy! 








Lista uczestniczek, pożyczona z bloga Asi:

Patrycja   "Pieprz-i-Kokos"


Magda "Unappreciated"

 Monika "Fanglefashion"

Agata "Beauty Icon"

Blanka  "Red Lipstick"

Kornelia "Zoila"

Asia  "Shopping Monster"


Agata "LaNińa"

Ania  "Anulaat"

Ola  "Kizia Mizia"

Marta  "Beauty and Mac"

Kasia  "Lets Talk Beauty"

Agnieszka  "White Praline"

Gosia  "SpookyNails"

Agata  "AgataMaNosa"

Gosia  "CandyKiller"

19 komentarzy:

  1. nie powiedziałam Ci tego na spotkaniu- miałaś pięknie zrobione oko, super kreska! :D

    mam nadzieję, ze widzimy się kolejnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twój makijaż też mi się bardzo podobał - masz piękne rzęsy. :)

      Usuń
    2. mój makijaż ogranicza się do tuszu i szminki :D
      dziękuję ;)

      Usuń
  2. i ja dziekuje! :) do milego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę następnym razem :P Bo na tym być nie mogłam :/ grrr

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze zazdroszczę :) Ja jestem z Legnicy, chętnie też bym się z Wami wszystkimi spotkała we Wro :) może się uda następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sie rozsiadlam w tym fotelu ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłam Ciebie poznać :) Mam nadzieję, że jeszcze nie jeden raz uda nam się spotkać na takim zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana :)
    http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/08/zalege-tagi.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się bawiłam :) naprawdę super było Cię poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie miałam wolnego, bo do Wro mam ledwo 120 km =]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że jestem mocno nie w temacie, bo nawet nie wiedziałam, że takie spotkanie było organizowane ^^"

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz jeszcze przyjemniej się Was czyta ;)
    Dzięki za mile spędzony czas...było naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miło tak zobaczyć twarze, które się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...