Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 22 sierpnia 2012

Dax Cosmetics - Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała czekolada+olejek kokosowy


Peeling kupiony z okazji promocji w SuperPharm. Akurat żadnego porządnego nie miałam na stanie, a mieszanka czekolady i kokosa przemówiła do mojej wyobraźni bardzo skutecznie.

Co prawda kokos nie jest tu mocno wyczuwalny, ale zapach zdecydowanie mi pasuje. Aż za bardzo! Peeling pachnie intensywnie cukierkami Kukułki (które zresztą bardzo lubię) i jest tak przekonywujący, że raz... go polizałam. :D Trochę głupio się przyznać, ale musiałam sprawdzić. Smak ma gorszy niż zapach, nie polecam! :D


No ale są w takich kosmetykach rzeczy ważniejsze, miałam kilka o boskim zapachu, a właściwościach peelingujących prawie żadnych. Tutaj na szczęście konsystencja jest gęsta a drobiny duże (ale mogło by być ich więcej), zdzierak jest więc z niego przyzwoity. Po spłukaniu zostawia skórę lekko natłuszczoną.

Zdecydowanie poprawia mi humor w kąpieli.




Mały minus - na pierwszym miejscu w składzie widnieje parafina. Mi to nie przeszkadza, ale wiem, że niektórym może.

33 komentarze:

  1. Lubię go, a parafina nic a nic mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie zdzieraki :) Jednak moim ulubionym jest ten naturalny z kaswy i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam peelingu do ciała z Perfecty:) Muszę w końcu go kupic:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo go lubię, głównie za zapach :) ale na próbowanie go nie wpadłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zapach do mnie nie przemawia, ale na pewno skuszę się na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przeszkadza bo jak użyje to nie wiem na ile gładkość jest zasługą peelingu a na ile warstewki parafiny. Obstawiam zawsze że to parafina i nie kupuje takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam z tej firmy masło i byłam zadowolona, cyba czas na peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji zapachowej jeszcze nie widziałam ale kusi bardzo bo uwielbiam kokos pod każdą postacią a jeszcze z czekoladą to fiu fiu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. cukrowych peelingów jeszcze nie miałam, ale solny z perfecty a i owszem, mógł być

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię peelingi z Perfecty, a tego jeszcze nie miałam, może się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tego kolegę. Muszę się hamować, żeby go nie zjeść. Czasami mnie wkurza, że jest zbyt przytłustawy ( zupełnie jak ja!) ale i tak do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada zachecajaco, jeszcze nie mialam do czynienia z ta marka, ale musze w koncu w nia zainwestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest super, przewaga czekolady

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zdzieraki, a ten zapach może okazać się smaczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię te cukrowe peelingi od perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też go mam i też kupiłam na promocji w superpharm :) ale lizać go jeszcze nie próbowałam, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi o takiej gęstej konsystencji :) muszę wypróbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zwracam uwagi na składy ;P
    Ostatnio przypadkiem posmakowałam szamponu ziołowego i kurcze smakował jak ziołowa herbata ;o
    Ten peeling wygląda interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba sie na niego skuszę, lubie peelingi cukrowe a czekoladowo-kokosowy to musi byc super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten zapach! ciągle do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Parafina w kosmetyku do ciała ujdzie- na twarz raczej bym tego nie nakładała :)
    Ja nie potrafię sobie wyobrazić tego zapachu- chyba muszę kupić i poniuchać, by się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach mnie przekonuje, a parafina może być jak do ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie się prezentuje :) lubię czekoladę.. mhmmm :D:D:D i że się odważyłaś go polizać :PP no ładnie :PPP

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosuję i chwalę sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahh, uwielbiam wszystkie peelingi cukrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak przeczytałam że polizałaś to umarłam, choć ja tez przy niektórych kosmetykach mam na to ochote :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mam masło do Ciała z tej serii o tym samym zapachu strasznie je lubię, chyba muszę wypróbować też peeling;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ten peeling, ma boski zapach, ale w działaniu przegrywa z peelingiem kawowym domowej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie, kukułki! Dopiero teraz skojarzyłam zapach, bo nijak nie mogłam sobie przypomnieć co tak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie będę kupować dzisiaj peeling przynajmniej mam taki zamiar jak trafie na ten na pewno go wezmę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...