Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 sierpnia 2012

Joanna Sensual - żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona


Taka już kobieca dola - większość naszego owłosienia jest zbędna, trzeba usuwać! :D

Męki przebyte przy depilacji i późniejsze (odrastanie włosków, wrastanie i podrażnienia) zupełnie nie kalkulują mi się z efektem, jestem więc wierna tradycyjnej metodzie, czyli zwykłemu goleniu. Zazwyczaj jednak nie cuduję za bardzo z kosmetykami - używam żelu pod prysznic, albo odżywki do włosów. No i sprawdzają się, nie powiem.

Trafił do mnie jednak kosmetyk przeznaczony stricte do tego - żel do golenia od Joanny. Mam wersję o zapachu miodowego melona. I zapach ten jest nienachalny, bardzo przyjemny.

Dozuje się go wygodną pompką, ale warto uważać żeby nie wycisnąć za dużo, bo zielony żel zmieniając się w pianę znacznie zwiększa swoją objętość. Przy pojemności 200ml starcza on na długi czas.


Wydajność jest zaskakująca - biała, gęstą piana nie spływa ze skóry i daje bardzo dobry poślizg.



Golenie z tym żelem jest czystą przyjemnością. Na dodatek nie wysusza mi skóry - jest gładka i mięciutka.

Muszę przyznać, że spodziewałam się, że będzie gorszy. Tymczasem jest to żel, który nie ustępuje na krok takim markom jak Gilette, a cenowo wypada dużo bardziej atrakcyjnie. Kosztuje około 12 zł i można go dostać bez większych problemów. Zdecydowanie polecam, ja będę do niego wracać. :)


Produkt tu opisany został mi udostępniony do recenzji, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

25 komentarzy:

  1. Używałam przez jakiś czas innej wersji tego żelu i także byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, ze miodowy, bronie się od wszystkiego co pachnie miodem! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś go miałam i byłam bardzo zadowolona, niestety bardzo szybko mi się kończył, ale pewnie mimo to będę do niego wracać

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten żel w wersji z rumiankiem i też się z nim polubiłam. całkiem przyjemny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię ten żel, uzywam go razem z siostra i mama czyli skład niezły a na 3 starczy nam baaardzo długo :)

    wracamy do niego od dobrych kilku miesiecy.. nic go nie pobije ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam dobrego żelu do golenia, dziewczyny polecały mi Gilette, ale skoro ten jest ok, to jutro będę o nim pamiętać przy zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten żel i wracam do niego co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio pokusiłam się o depilację plastrami z woskiem i skończyło się to zamówieniem dzisiejszego ranka kremu z mocznikiem 10% ://
    dlatego też chyba pozostanę już wierna maszynce, ale ja używam żelu z Gillette Satin Care, z tym że tamten jest dużo droższy bo kosztuje aż 20 zł, więc jak mi się skończy to sięgnę po ten z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze tej pianki :P ja używam meskiej pianki skino z biedronki :P jest bardzo gęsta duża i wydajna, i tania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za recenzję:) Kupię skoro nie ustępuje Gillette.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony :)! Kupiłam go dzięki recenzji jednej z blogerek i nie żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Używamy z mamą tego żelu już od kilku lat, jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt, czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie używam pianek i żeli nie jestem jakos do nich przekonana mam wrażenie że są całkiem zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam ale może kiedyś się skuszę ;) Teraz chcę sobie kupić piankę do golenia dla mężczyzn z Biedronki bo korzystałam z niej miesiąc u lubego i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem fanką pianek Venus, ale być może jak mi się skończą to wypróbuję tą z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam ale wygląda świetnie :) chyba kupię, a co!
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uważam, że jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zazwyczaj używam też odżywki albo męskich pianek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze chce kupić ten żel i zawsze zapomnę :P Gapa jestem bo widzę, ze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś ten żel i bardzo przypadł mi do gusty. Na pewno jeszcze będę do niego wracać.

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio jakoś zrezygnowałam z pianek, ale nad tas ie muszę zastanowić. sporo o niej ostatnio dobrego piszą dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam i lubiłam :) Dobry produkt!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...