Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Emotional Brilliance - kolorówka od Lush


Tutaj możecie zakręcić kołem i dowiedzieć się czegoś o sobie. Kiedy się zatrzyma, wybierzcie bez zastanowienia trzy kolory. Takie, które coś o Was mówią. Co każdy z nich oznacza, dowiecie się z legendy. Tylko cena powala - 23$ za sztukę.

Moja trójka:



Żądam Lusha w Polsce!


Pomadki w płynie:



Eyelinery:


Kremowe cienie:



37 komentarzy:

  1. eyelinery!!! również żądam lusha w pl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lush ma być w Polsce ;) http://barwy-wojenne.blogspot.com/2012/04/lush-w-polsce-nie-od-razu-ale-na-100.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie! Będę macać jak dzika :D

      Usuń
    2. no nie od razu.... niby my poszkodowani, ale... i tak na kosmetycznej mapie mamy lepiej niż Wybrzeże czy (po części) Poznań lub Śląsk;)

      Usuń
    3. potrafiłam jechać po kosmetyki do Niemiec, dam radę i do Wawy, jak trzeba będzie :D:D

      Usuń
    4. Można też przy okazji jakiś zlot zorganizowac, nie pogniewalabym się

      Usuń
    5. można można... takie przyjemne z przyjemnym :)

      Usuń
    6. Właśnie. Więc teraz musimy czekać aż otworzą ;)

      Usuń
    7. Polecam się. Jak otworzą mogę zbiorowe zorganizowac. Przyrzekam uroczyście, że nic nie zdefrauduję bom nie z Wizażu ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. oby, bo własnie utonęłam w morzu miłości zwanym LUSH

      Usuń
  4. też czytałam o tym (ze ma być w PL) u barwywojenne :)

    a zabawa z kołem fajna, tylko ja zawsze róże i fiolety wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory! Ciekawa jestem czy tak samo dobrze wyglądają na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne to kręcenie kółkiem- lubię takie zabawy :P
    I też chcę Lusha w Polsce! Linery i cienie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. przekrój kolorystyczny WOW :) ale cena nie dla mnie, nie opłaca mi się bo za rzadko używam zarówno linerów jak i szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem za Lushem w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszne to kręcenie kołem :) Ja byłam wczoraj w Lush i nawet miałam okazję wypróbować wylosowane kolory, ale w sumie nie powaliła mnie zbytnio pigmentacja. Niby niezła, ale np. od linera spodziewałabym się głębokiego koloru, a nie prześwitu w miejscu użycia pędzelka, zwłaszcza za taką kasę. Za to różowofioletowa pomadka miała genialny kolor i pigmentację również! Z maleńkiej kropelki miałam usmarowane pół dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory ciekaw ale opakowania mi się nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  11. buteleczki mnie urzekły! Zobaczymy co będą w rzeczywistości sobą reprezentować. Czy będą poręczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa z tym kołem :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. HAHA! A ja za 2 tygodnie wyjeżdżam do Włoch i będę mieć Lusha i Kiko 10km od mojego miejsca zamieszkania! :D Juz obczajałam w necie te kolorówkę i pewnością się obkupię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uff na szczęście opakowania mi się na tyle nie podobają, że nic mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jestem ciekawa tych ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana http://lusia22.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory i ... świetna zabawa z tymi kolorkami:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  18. o ja cię, świetne te kolory;)
    Zostałaś otagowana! http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/08/teraz-moja-kolej.html

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam na wyprzedaz szafy www.fancyicon.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pomadki w płynie a to ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam na żywo! Są super, ale cena powala

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pomadkę/błyszczyk i na kolana mnie nie rzuciła. Swietny skład, niezły kolor i paskudna paciaja w buteleczce :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...