Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 4 maja 2012

essie mirror metallics collection (zapowiedź)

no place like chrome, blue rhapsody

Nowa, zapowiedziana na maj, aluminiowo-metaliczna kolekcja lakierów Essie. :)

nothing else metals, good as gold


penny talk


Tu możecie zobaczyć swatche, przyznam, że mi się spodobały - bałam się, że będą strasznie smużyć. :)

http://pshiiit.com/2012/04/28/essie-collection-mirror-metallics/

19 komentarzy:

  1. nothing else metals - skopiowane od essence :D ale najładniejszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory ladne jednak jak na chyba wszystkich metalicznych widac pociagniecia pedzelka a mnie sie to bardzo nie podoba i nic mnie nie jest w stanie przekonac abym taki lakier chciala miec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podobają i to bardzo ;) Muszę je mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow metaliczne kolorki mnie zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentują i ładnie wyglądają na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również podoba mi się efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał wyglądają kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nothing else metals jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uff, na szczęście mi się nie podobają takie wykończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wyglądają tak źle bo tez mi wyglądają na smużące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie w moim stylu, ale całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i trafily na wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kręcą mnie lakiery Essie czy OPI. Wolę wydać te 50 zł na 15 innych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  17. nothing else metals, good as gold i chrome CHCĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne, najlepsze dwa pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...