Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 16 czerwca 2012

Ciałobiżuteria


Trafiłam dzisiaj na biżuterię hmmm... inspirowaną ciałem ludzkim. Można ją dostać na Etsy - Percy Lau sprzedaje ją w cenie od 24 do nawet 42 dolarów za sztukę. W pierwszej chwili pomyślałam 'interesujące'. W drugiej - 'przekombinowane'.

Jakie są Wasze odczucia?
Mi szczerze mówiąc nos na palcu czy drugie ucho zalatują jakąś mutacją czy czymś w tym rodzaju...











82 komentarze:

  1. fuuuuj!
    a to ostatnie, to co? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek z siusiakiem to tylko na środkowym palcu, żeby w razie czego dobitnie pokazać innym co się o nich myśli :D W ogóle mi się taki pomysł nie podoba, ale cóż, może to ja się nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie też nie trafione

    OdpowiedzUsuń
  4. penis na palcu hahaha :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuuu, nie podoba mi się ;P Brrr.

    OdpowiedzUsuń
  6. haahahahahahaaha ! poraażka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Crazy ;) Męskie przyrodzenie najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obleśne:P Powiesić sobie penisa na szyi, no wspaniały pomysł:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha :D Ja poproszę takiego penisa na palcu :D

    A tak serio to mi się nie podoba, to żyje czy co...

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie chciałabym takiej nosic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie okropne. Penis na palcu, o bogowie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni pierścionek, to przegina ;) Po pierwszym zdjęciu lekko się przeraziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem to jest po prostu obrzydliwe ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. matko jakie ohydne, te uszy przerażają mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam wole jak wszystko jest na swoim miejscu:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam to już wcześniej. Mi się kojarzy z jakimś psycholem, który morduje ludzi i z części ich ciała robi sobie biżuterię. Pierścionek z penorem jest już groteskowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Troche obrzydliwe.
    Te uszy to jak u tych zmutowanych myszy z ludzkim uchem :(((

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię ciekawe rzeczy, ale to kompletnie mi się nie podoba:>

    OdpowiedzUsuń
  19. czego to ludzie nie wymyślą... ;) mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy bym tego nie zalozyla ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem ciekawe, ale nie do końca podoba mi się wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. siusiak najlepszy XD a tak poza tym to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. LOL:D Ucho na uchu ciekawie wygląda, reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. totalnie nie w moim stylu. ani to fajne, ani zabawne, ani z jajem... no oprócz tego ostatniego... WTF??? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niee, po bandzie... nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. jedyne kolczyki z uszami są fajne. reszta- obleśna ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Penis na palcu, ciekawa mutacja:D
    Nie, jak dla mnie nie.Ciekawie się ogląda ale dla mnie nie do noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. LOL to jest naprawdę obrzydliwe choć wyznaję zasadę "nic co ludzie obce mi nie jest" :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Lekko przerażające...
    Z drugiej strony, jak tylko zobaczyłam penis-łańcuszek to od razu pomyślałam, czy nie znam jakiegoś Kena, żeby go uszczęśliwić brakującą częścią;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy tylko dla mnie zalatuje to kanibalizmem? :) Takie było moje pierwsze skojarzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie to trochę obrzydliwe ...

    OdpowiedzUsuń
  32. qtasek na palcu jest niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha palec na palcu przebija wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko nie sądzę że to palec hahah :)

      Usuń
  34. okropne, chociaż ten siusior jest genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ucho ujdzie, reszta nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  36. Ucho dość mocne i interesujące. Reszty się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  37. hahaha pierscionek i naszyjnik z penisem :) Padlam....

    OdpowiedzUsuń
  38. Może i nietypowe i niespotykane, ale jak dla mnie odrażające :p

    OdpowiedzUsuń
  39. ludzie to mają pomysły... ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Uszy na uszach są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam prośbę, możesz zgłosić się jeszcze raz do rozdania, bo miałam problemy z Rafflecopterem a ręczne wbijanie do exela zajmie mi wieki.
    Z góry dziękuję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne! Sama na coś takiego bym w życiu nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku, zdecydowanie szkaradne !

    OdpowiedzUsuń
  44. w życiu nie nosiłabym penisa na palcu czy też szyi ale zawsze to coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezu ostatnie to pobiło wszystkie! ;33

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie lekka przesada... te uszy sa przerazajace, nie mowiac juz o ostatniej focie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie podoba mi się... Najdziwniejsze są usta...
    Mam swoje ciało i nie potrzebuję zastępczego :)


    A widziałaś może bluzę ciało?
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/547197_10151053145038125_903299907_n.jpg


    Też dziwna sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  48. ciekawa biżuteria :) ostatni pierścionek jest powalający :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. fiutki zdecydowanie są najlepsze! xdd

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...