Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 20 czerwca 2012

P2 - LE What´s up? Beach Babe


Chcę, żądam, domagam się P2 w Polsce! Zobaczyłam ich letnią edycję limitowaną i znów podoba mi się zdecydowanie bardziej niż Miami Roller Girl od Essence.

Znajdą się w niej:

Beach Fever eye shadow w kolorach:

010 Bora Bora (niebieski)
020 South Beach (żółty)
030 Khao Lak (różowy)



Catch the wave kajal w kolorach:


010 breezy bay (niebieski)
020 cloudy sky (biały)

oraz

surfer's defining mascara:





Sun kissed bronzer w odcieniach:

010 caramel
020 hazelnut




Sassy attitude blush stick:

010 berry glam
020 mocha cream



sponge allrounder:




juicy lipbalm:

010 vanilla passion
020 strawberry daiquiri
030 appletini



fancy style sun tattoo:



nail file set to go:




in the mood for nail polish:

010 free of mind! (niebieski)
020 splendid (żółty)
030 good lovin! (czerwony)
040 adventurous (zielony)




To co, jakaś wycieczka do niemiec? ;)

29 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma jej w PL, ale podejrzewam że jakościowo te kosmetyki nie odbiegają od Essence, a tych z kolei nie darzę jakąś szczególną sympatią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a na czym opierasz takie podejrzenie?

      Usuń
    2. p2 jest lepsze jakosciowo od Essence;) przynajmniej z tego co zauważyłam

      Usuń
    3. zgadzam sie p2 górą super kosmetyki ja kocham pomadki i lakiery z p2

      Usuń
    4. znacznie odbiegają jakością od essence:) mysle, że nawet od catrice:)

      Usuń
  2. Ten gąbczak wygląda ciekawie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. brązer i jajeczko <3

    dagakusnierz.blogspot.com - nowy ootd;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo rzeczy mnie kuuusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy aj aja aja szkoda że do Niemiec mam 12 godzin samochodem aj aj za daleko, żeby pojechać po kosmetyki:(:( Domagam się P2 w Polsce!

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle p2 nie zawiódł:) uwielbiam ich edycje limitowane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym gąbkę... Szkoda, że P2 nie ma w PL:(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mieszkam w Niemczech :D
    Ale niestety nie lubię kosmetyków P2, wolę Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czekam aż pojawią się w drogeriach. Mam chrapkę na lakiery, kajal'a (mam nadzieję, że będzie tak mega trwały jak z innych limitek).. i może cienie. Błyszczyk pewnie pachnie nieziemsko, ale nie lubię wydłubywanych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna LE. Jak szkoda, że w Polsce nie ma P2. ;|

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też żądam p2 w Polsce! Ich edycje limitowane przyprawiają mnie o ślinotok :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj oj mi też najnowsza limitka E. nie podeszła.chyba jakiś przesyt mam.
    ale ta mi sie baardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne mają opakowania i w ogóle fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uuuuuu może teściówka jeszcze złapie mi kilka rzeczy z tej limitki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Napiszmy petycję do P2 i podpiszmy się wszystkie
    Zaczynamy:
    LaNińa
    ....
    ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, w zasadzie wszystko by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...