Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 9 czerwca 2012

Hean - Cienie Stay On NEON


Zgodnie z zasadą 'jak lato, to neony', Hean pokusił się o nową linię cieni do powiek. W skład kolekcji wchodzi pięć intensywnych kolorów:


Są to cienie oil-freee (z suchym lepiszczem), stąd zaleca się używanie ich na bazę. Tu swatche bez bazy:


Miałam przyjemność widzieć je już na żywo i pomacać (:D) i powiem Wam, że pigmentacja jest obłędna. Konsystencja faktycznie - sucha, ale w taki aksamitny sposób, nie kredowa.

Na stronie Hean można je kupić za 8,99 zł, ja widziałam je po 10,90 zł. Czaję się. :D

18 komentarzy:

  1. ale żarówki! różowy kusi mnie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne :)
    mam podobny róż z MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie je we Wro widziałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Feniksie na dole - są testery do wszystkich kolorów, można oczopląsu dostać :D

      Usuń
  4. Pomarańczowy cienie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oho, pomarańczowy mi potrzebny jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja sie na takie czaje tyle,ze z flormara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jakie soczyste;))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. mam czarny cień z tej seri.. i czarniejszej czerni nie widziałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorki,ale nie wyobrażam ich sobie na moich powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dają po oczach pięknie :) podoba mi się baardzo niebieski

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory są zniewalające :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...