Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 czerwca 2012

Małe zakupy w Tally Weijl


Mały szoping, tym razem niekosmetyczny. Przelotem wpadłam do Tally Weijl (zabijcie mnie, ale nie wiem, jak to się wymawia :P), skuszona sporymi przecenami. I wyszłam stamtąd bogatsza o dwie rzeczy:


Pierwsza to kremowy, spory portfel. Ciężko mi znaleźć portfele, które mi się podobają, a jednocześnie są wygodne. Ten spełniał oba warunki, więc uznałam, że cena 39,99 zł nie jest zaporową. Na dodatek będzie mi świetnie pasował do torebki. :)


Ładnie pomieścił wszystkie moje karty i tym podobne, wykonanie też jest dobre - żadnych prujących się nitek czy krzywych szwów.


Drugą rzeczą jest słodki naszyjnik z miniaturową czarną torebką - chanelką, na dość długim łańcuszku w kolorze złota.


Jego dorwałam na wyprzedaży za 12,99 zł. W środku ukryte ma dwa miniaturowe lusterka (na zdjęciu jeszcze z folią ochronną):


Mini i Maxi ;)




Upolowałyście coś fajnego ostatnio? :)

34 komentarze:

  1. Wisiorek chanelka słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc dziś w galerii zajrzałam do TW i widziałam zarówno portfel jak i wisiorek - w realu jeszcze fajniejsze niż na zdjęciach ;)

      Usuń
  2. Świetny portfel, mój niestety już na rozsypaniu więc może się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam zawsze spodnie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny portfel, taki pojemny. Ja ostatnio kupiłam w tym sklepie pierścionki którymi się ostatnio zachwycam, za niedługo wrzucę je na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudny ten portfel, muszę się wybrać i zobaczyć czy u mnie też będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby dwie rzeczy są godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny portfel :D szkoda, że nie było takich w tamtym roku kiedy potrzebowałam sobie kupić nowy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też musze się w końcu wybrać do TW. Ostatnio nie było mi tam po drodze, a widzę że jest na czym zawiesić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten portfel jest po prostu cudny, aż zachciało mi się takiego drobiazgu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny naszyjnik :) ja upolowałam w new yorkerze taką marynarkę dżinsową za 80zł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny portfel :) ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. portfel pasowałby również do mojej torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, obie rzeczy są świetne! Fajnie, że ten naszyjnik ma lusterko:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy!

    a nazwę sklepu wymiawia się" TALI ŁEJDŻL ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, super jest ten naszyjnik szkoda że u mnie nie ma takich perełek:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wisiorek uroczy! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten naszyjnik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. naszyjnik średnio mi się podoba, ale portfel rewelacja:)

    zapraszam do siebie - dopiero zaczynam
    cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się pomysł umieszczenia lusterek w wisiorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. naszyjnik średnio mi się podoba, ale portfel rewelacja:)

    zapraszam do siebie - dopiero zaczynam
    cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naszyjnik uroczy :) Portfel też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...