Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 30 czerwca 2012

Essence - LE A New League lakier do paznokci nr 04


Póki można dostać jeszcze w Rossmanach edycję limitowaną Essence A New League, postanowiłam pokazać Wam jeden z lakierów wchodzących w jej skład. Mowa o numerze 04 - Tommy's Favorite Green.


Z całej kolekcji tylko ten lakier przykuł moją uwagę, chyba ze względu na intensywny, zielony kolor i kremowe wykończenie.

Na dodatek uznałam, że dobrze zgra się z moim 'koledżowym' swetrem. :)


Lakier bardzo dobrze kryje, jedna-dwie warstwy i już. Dzięki temu też szybko schnie i nawet bez topa ładnie lśni.



W połączeniu z moim swetrem (na piersi ma on wyhaftowane logo, które tak się składa, że zawiera mój rok urodzenia. :D).


Nosiłam go spokojnie trzy dni i wyglądał dalej dobrze, a po zmyciu nie ujrzałam przebarwień na paznokciach. Także jeśli podoba się Wam ten odcień - nie ma na co czekać. ;)

27 komentarzy:

  1. mam, lubię. bardzo przyzwoity lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny odcień, bardzo mi się podoba ;) I jaki ładny połysk ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny jest, nawet chciałam go kupić, ale zieleni już mi starczy

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, ale jakoś kolor mi się nie podoba, chyba muszę go komuś oddać..

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! Kupił mi go mój R i byłam nie do konca ucieszona, bo nie lubie zieleni na pazurkach, ale patrze na te zdjecia i sie jednak cieszę, ze go mam;) Wygląda cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piekny jest, musze go dorwac!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna ta zieleń i na dodatek by mi się przydała bo mam tylko same jasne zieloniaki,ale chyba limit pieniędzy na kosmetyki wyczerpałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnego lakieru z tej serii nie kupilam,ale doslownie kilka h temu wzielam puder brazujacy z tejze serii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go! ale jeszcze nie malowałam. Skusiłam sie tez na czerwień-byla takze piękna i soczysta-recenzja u mnie na blogu. Fajnie, ze nie barwi płytki-nie mam zaufania do takch kolorow;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Żaden z lakierów z tej limitki nie przykuł mojej uwagi. Ten wygląda całkiem fajnie na pazurkach, lepiej niż w opakowaniu. No i ma taki choinkowy kolor:) Zieleń jednak nie jest moim ulubionym kolorem na pazurach..

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor, a na zdjęciach (nie wiem czy w rzeczywistości też) wygląda jak żel :P tak się pięknie błyszczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. troszkę żałuję, że go nie kupiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się taki odcień zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolorek ! :))

    zapraszam do mnie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień zieleni. A jak ładnie lśni

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie jestem przekonana do zieleni ale ten odcień jest bardzo okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna zieleń! mam podobną Orly :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...