Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 lipca 2012

Essence - LE Colour Arts (zapowiedź)



Tym razem Essence trochę mnie zaskoczyło, ale na szczęście bardzo pozytywnie.
Do asortymentu ma bowiem zamiar wprowadzić... pigmenty. 20 kolorów w cenie ok. 10 zł za sztukę, do tego wszystko, co potrzebne do szczęścia - słoiczki do mieszania, bazy do powiek, ust i paznokci i pacynkę.

Asortyment ten ma być wprowadzony jako trend edycja o nazwie Colour Arts, ale tak, jak limitka I Love, na stałe zagości w szafach.









23 komentarze:

  1. 5 pigment mnie zaciekawił najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra! A od kiedy beda w sklepach? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie pigmenty są boskie! mam nadzieję, że uwiodą jakością. :)

    nie wiesz kiedy wprowadzić mają zamiar te nowości? :) Bo u mnie to jeszcze nie ma nawet nowych lakierów, a limitowanki to przychodzą z okropnym opóźnieniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu Lusterko Em(?) była informacja, ze ta cała kolekcja ma trafić po wakacjach do stałej sprzedaży

      Usuń
    2. Bo ma trafić, ale nie wiadomo, czy w Polsce. W krajach podawanych do wiadomości, jako te, w których będą te rzeczy dostępne, oficjalnie Polska nie widnieje. :(

      Usuń
  4. nie mogę się doczekać, zapowiada się fajna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogę sie doczekać! Baza do powiek mnie ciekawi bardzo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko nadzieję, że ich jakość powali nas na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nosz kurde! Takie fajne nowinki, akurat jak nie mam gdzie się zaopatrzyć w kosmetyki Essence :( Cóż, trzeba będzie przejrzeć najbardziej skryte zakamarki mojego miasta :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się różowy i ten jasny zielony :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciach 3 przypadły mi do gustu. zobaczymy na żywo

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się:) będę wypatrywać ich u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają urzekająco ;)

    Chcesz zarobić przez internet ? zapraszam do mnie na nową notkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę czekać na te pigmenty, tanio, lubię Essence i jeszcze kilka bardzo ciekawych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie będą dostępne w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pigmenty? PIGMENTY?? AAAAAAAAAAAAAAA!! ostatnio cieszyłam się tak, kiedy dostałam rower na urodziny. Czyli dawno;) kupię na 100%;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię Essence :)
    ale nie mogę się powstrzymać, żeby tego nie napisać - uwielbiam Twój nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oho mnie ta jasna wanilia zainteresowała :) ciekawe kiedy będzie można je u nas kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  17. 4 pigmenty bardzo ładne, szczególnie ten intensywny koral:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja juz mam pigmenty :D jednak nie używam i stoją sobie takie samotne, nawet nie otwarte

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...