Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 lipca 2012

Letni konkurs.


Czas na mały, letni konkurs.

Pisałam Wam, że gdy nadziałam się na Miami Roller Girl w Austrii kupiłam dodatkowy egzemplarz różu z myślą o Was. Żeby dodać odrobinę więcej wakacyjnego klimatu dokupiłam do niego coś jeszcze... :)

Nagrodą jest zestaw składający się z:
Essence - LE Miami Roller Girl blush
H&M - ananasowe masło do ciała
Miss Selene - dwa mini lakiery do paznokci

Warunkiem udziału w konkursie jest:
1. Bycie publicznym obserwatorem tego bloga
2. Udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe
3. Prawidłowe wypełnienie formularza załączonego niżej

Można się zgłaszać od dzisiaj do niedzieli 12 sierpnia tego roku (do północy). Z nadesłanych odpowiedzi wybiorę jedną, która najbardziej mi się spodoba. ;) Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu kilku dni od zakończenia konkursu. Zastrzegam sobie możliwość publikacji zwycięskiej odpowiedzi i nie wykluczam możliwości pojawienia się nagród pocieszenia. :)


Czekam z niecierpliwością na Wasze wakacyjne opowieści!


Wszystkie nagrody są nowe, nieużywane i kupione przeze mnie specjalnie na potrzeby konkursu.


11 komentarzy:

  1. ja nie biorę udziału ale życzę powodzenia innym ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na konkurs, mam nadzieję, że moja odpowiedź doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam udział w konkursie przez co na nowo przeżyłam moje wakacyjne wspomnienie :) Mam nadzieję, że wszystko doszło, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam swoje wspomnienie... az mi się łza w oku zakręciła. Mam nadzieję, że doszło! Pozdrawiam :)

    PS. Pomysł na konkurs bombowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysła na konkurs ! Myślę , że będą niesamowicie ciekawe odpowiedzi :)
    Oczywiście wezmę udział .
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny konkurs , biorę udział mam nadzieje , że wszystko doszło Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ananas - bombowy! :-D Balsamy z H&M-u nie powalają jakością, za to często mają fajne opakowania. Ten też mnie kusił, ale ostatecznie dałam sobie z nim spokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam. :)
    Mam nadzieję, ze doszło. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...