Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 lipca 2012

Essence - Colour&Go #119 boho chic


Po kolorze, jaki testowałam w pierwszej kolejności - 111 english rose, przyszła pora na drugi z nowych odcieni Essence, boho chic.

Konsystencja mnie trochę zaskoczyła. W english rose wyraźnie śliska i bardziej 'żelowa', tu - mocno wodnista. Przez to lakier trochę mi napsocił i porozlewał się po skórkach. Krycie też słabsze, bo jedna warstwa to zdecydowanie za mało, ale dwie na szczęście już wystarczą.

Za to kolor - cudo. Mogę śmiało powiedzieć, że nowe odcienie zaskakują mnie baaardzo pozytywnie, nie mam podobnych w swoich zbiorach.

Boho chic to brzoskwinia z pomarańczowymi tonami (które tu na zdjęciach zdecydowanie dominują, w rzeczywistości kolor jest łagodniejszy) i glassfleckowymi płatkami w kolorach srebra, złota i miedzi. Cudo powtarzam! Mam tylko nadzieję, że będzie się trzymał na paznokciach dłużej niż english rose, który już pierwszego dnia starł się na końcówkach a na drugi dzień zaczął odpryskiwać. Najwyżej będę się ratować topem. Uważam, że warto. :)







40 komentarzy:

  1. Ten jest ładniejszy niż english rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi kolorkami, choć wykończenie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy i dosyć rzadki teraz kolor, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł z flejksami fajny, ale kolor sam w sobie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, no i te drobinki *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od zapowiedzi jest moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kolor, ja dzisiaj mam morelkę z delikatnym shimmerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest to nowe opakowanie? :D ładne, kolorek też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i może się w końcu złamię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykończenie śliczne ale kolor mi się nie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię drobinek, ale ten jest cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonczenie i glassflecki super, kolor jednak jak dla mnie zupelnie nie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bo jeszcze takiego nie mam i nie jest taki jak inne :) na pewno go kupię

    OdpowiedzUsuń
  15. taki sorbet pomarańczowy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny lakier, świetny kolor.
    szkoda że u mnie nie widziałam takiego w drogeriach ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście ciekawy kolor. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam nigdy takiego koloru. Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolorek soczysty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie nadal są dostępne te w starej wersji ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wygląda :) Ciekawie, niespotykanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie się mieni ten brokat

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek, kojarzy mi się dyniowo-halloween'owo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ta nowa wersja już zagościła w sklepach? byłam w środe i jak narazie były stare lakierki tylko że w promocji.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...