Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 lipca 2012

Essence - LE New in Town (zapowiedź)


I z której strony jest to LE ja się pytam? :/

08 the magic must go on 09 for fairies
Superfine eyeliner pen


Multi Action Mascara


Multi Action Blackest Black mascara


Multi Action Waterproof mascara

Kiss Care Love balsamy do ust

01 fruit crush, 02 purple berries, 03 fruitylicious

Lakiery Colour & Go

108 ultimate pink, 131 ballerina’s charme, 133 oh my glitter!, 142 grey-t to be here!, 143 I’m the boss

11 komentarzy:

  1. To nie LE tylko kolejne nowości w asortymencie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare produkty w nowych wersjach kolorystycznych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale essence od dawna tak robi, że jakąś porcję nowości upycha w "limitkę" i jako takową wrzuca na stand, krótko przed wejściem tych nowości do sprzedaży. Już chyba ze 2-3 razy się tak zdarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już drugi raz coś takiego widzę.. Ze 2 miesiące temu pisałam u siebie na blogu o niby limitce nowej - a wszystko ze stałego asortymentu.

      Usuń
    2. to nie było czasem Water Babies? czy coś takiego? :D

      Usuń
    3. Tak samo było np. z I love... ;))

      Usuń
  4. Całość kiepska, ale cienie w kremie w tych kolorach to dla mnie po prostu genialna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad tym pierwszym cieniem. To chyba najciekawszy produkt z tych wszystkich.


    imakevalerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniają nazwy i opakowania po to, by klientki się na to rzucały ;D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...