Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 27 lipca 2012

Samblok, perfum i zakręcona frytka, czyli kolejna porcja wyszukiwań ;)



Pisownia oczywiście oryginalna.


żeczy monster higie

tasma policyjna kupie (im mniej wiesz, tym krócej siedzisz ;))

najbardziej skomplikowany wzorek na świecie


nowy nalog picie mydla


samblok (niemampojęcia)


sexi piegi (mam!)


wisiorki z perfumem


wzorki na głowie


zakrecona frytka (taka no wiecie... frytka-krejzolka :D)


zeszyty do kupienia pisania z helloł kiti (do kupienia I pisania - to jest lans)


zwrot fary do drogerii eco natura


 manicure z kaszki (grycznej.)


 zmiana imidżu


 japonski zestaw przetrwania


 kombinuje co (tajemnica! :D)


 mężczyzna w rajstopach


jeansy i adidaski blogspot (czasem noszę - jest stylówa)


 jest ktoś konsultantką w marizie? (pewnie niejedna ;))


 jak wymalowac pazury (z fantazją i przytupem)


 projekt malego salonu fryzjerskiego (na życzenie - po prawej umywalka, po lewej stanowisko do strzyżenia :D)



gole pipki


depilacja pipki (nowa moda na lato?)


 malowanie tamponem (nie chcę wiedzieć nic więcej... :D)


 super pharm na pokuszenie od 26.07

27 komentarzy:

  1. o matko i córko. Hahahaha niezła dawka smiechu

    OdpowiedzUsuń
  2. ile tych pipek Ci się uzbierało :D malowanie tamponem, to musi być coś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zbiór :D Mnie rozwalił manicure z kaszki, ale tyle tu kwiatków, że każdy powoduje atak śmiechu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. i powinnaś tworzyć projekty dla salonów, pozazdrościć wyczucia i talentu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. picie mydła hahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę japoński zestaw przetrwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pipki i picie mydła to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skad u ciebie tyle pipek to nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahahahhahaahahah padłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. gole pipki
    depilacja pipki
    malowanie tamponem

    Strasznie mnie to śmieszy,a zwłaszcza Twoje komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha! Ludzie to mają wyobraźnię :D Niech się lepiej na samosi popytają tam są eksperci xD

    OdpowiedzUsuń
  12. samblok mi się kojarzy z sun blockerem ech ten polski-angielski XD ale na pipkach umarłam i na frytkach, nie chce wiedzieć o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahhaha! Ludzie to są niemożliwi ;P!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolczyk na pipce mnie totalnie rozwalił! hahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, zostałaś otagowana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Do Ciebie widzę mnóstwo oryginałów zawitało ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. pipki rządzą tego lata! ale ciekawe, jak wygląda japoński zestaw przetrwania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosz ile zapytać o pipkę, hehehe :)
    U mnie same nudy, muszę napisać coś o pipce, o razu zrobi się ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...