Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 lipca 2012

NOTD - tęcza


Zdobienie, które od dawna siedziało mi w głowie - dzisiaj przyszła na nie pora. Z założenia miało być jak na obrazku powyżej, trochę niestarannie. :) A wyszło tak:


Jako bazy użyłam lakieru Sally Hansen w kolorze Crinoline, a tęczowe paski namalowałam cieniutkim pędzelkiem do zdobień. Użyłam:


Jak się Wam podoba? :)






33 komentarze:

  1. jejuuuu, podziel się tym cudnym zielonnym essence! urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie ;) tęcza wygląda jakby była namalowana flamastrami. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszło. Ja bym nie miała chyba tyle cierpliwości ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, strasznie mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, bardzo radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł :) chyba też spróbuje coś takeigo wymalować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, taki "kredkowy" ;) Ja wolę bardziej regularne wzory, ale ten też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, też mam takie zdobienie ale na paznokciach u stóp oraz paski są poziome :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Obserwuje :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W podstawówce robiłam sobie takie wzorki tylko pisakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ładny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł! I wygląda uroczo =]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne, może u siebie też tak spróbuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy pomysł :) Na lato aż chciałoby się mieć takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda jak namalowane kredkami świecowymi :D świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Ci wyszło! Myślę, że to nie sztuka pomalować perfekcyjnie paznokcie. Sztuką jest już pomalowanie ich w taki dziecięcy sposób, z założenia. :)
    Dodaję do obserwowanych:D
    www.studentka-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę podoba mi się takie odwazne pomalowanie paznokci - a jestem fanka jednolitych kolorów.;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...