Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 9 marca 2012

Sally Hansen - Complete Salon Manicure #Crinoline


Podstępna Sephora, wie, czym mnie zwabić. Dostałam ostatnio smsa o 20% obniżce. Byłam spłukana (gwarancja, że nie przepuszczę kasy), więc pojechałam się rozejrzeć.

Kiedyś wpadł mi w oko ten lakier, ale akurat był tylko tester na standzie. Tym razem oczywiście stał jeden, jedyny egzemplarz. No i przepadłam. Jest to bardzo jasny beż, wpadający wręcz w biel, z lekko różowymi tonami. Kojarzy mi się trochę ze słynnym Pure Porcelain i zwyczajnie musiałam go mieć. Regularna cena to 39 zł, ze zniżką - 32 zł. A ja ani złotówki przy sobie...

Pojechałam do domu i już godzinę później po niego wracałam. Wydałam ostatnie pieniądze, co do grosza. Żałuję?


Lakieru jest sporo - buteleczka mieści prawie 15 ml. Bardzo podoba mi się pędzelek - jest szeroki, gęsty i miękki, świetnie mi się nim maluje.


Sam lakier mnie zaskoczył, na szczęście pozytywnie. Mam kiepskie zdanie o droższych markach - np Essie mnie strasznie rozczarowało.

Ponieważ jest to jasny kolor, myślałam, że będzie gorzej krył i że schnięcie będzie udręką. Na szczęście nie. Nie zrozumcie mnie źle - dalej trzy warstwy to optimum, ale przy tym kolorze spodziewałam się większych problemów. A schnąć mógłby odrobinę szybciej - jedyny minusik.

Jest kremowy i bardzo ładnie lśni po wyschnięciu. A najlepsze jest to, że wytrzymuje na moich paznokciach 4-5 dni. Wiadomo, nie wygląda wtedy już tak idealnie jak pierwszego dnia, ale nie odpryskuje - jedynie ściera się na końcówkach.

W sumie nie spodziewałam się, że lakiery Sally Hansen mają taką przyjemną konsystencję. I pewnie żyłabym w nieświadomości, gdyby nie ten konkretny kolor. :)




Lakiery te można kupić także w Super Pharm, ale tam kosztują 45 zł. :)

Podoba się?

24 komentarze:

  1. O matko! Przepiękny pastelowy kolor :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, tylko troszkę drogi:( Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor, nie miałam styczności z lakierami Sally Hansen wcześniej , bo wydawały mi się za drogie, ale teraz mogę je kupić za 4$ także będę próbować, a kolor mnie uwiódł:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest, ma bardzo ładny kolor, połysk i to krycie jest ok. Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor!Masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale sam nudny ;) Pięknie wyglądałby ze stemplami w kształcie różyczek.

    A tutaj kilka odcieni można kupić za około osiem złotych http://paatal.pl/pl/dlonie_i_paznokcie/lakiery/2.html?sort_by=name&direction=asc&limit=24&filter[display_mode]=box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam je na patalu, ale tam niestety podobają mi się raptem 2 kolory. :)

      Usuń
  8. Naprawdę fajny ten lakier, wygląda jak żywsza wersja porcelanki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor piękny, kupiłabym zdecydowanie, gdyby nie to, że jest SH, bo mam już od nich dwa lakiery i stwierdziłam, że już nigdy więcej nie kupię, bo straszliwie szybko się zdzierają na końcach i odpryskują, właściwie to już następnego dnia po pomalowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny... A co jest nie tak wg Ciebie z Essie?

    S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor, ja też prawdopodobnie bym nie żałowała jego kupna ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, lubię takie mleczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie!! :) Kolorek też przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny! Uwielbiam takie, bardzo długo szukałam takiego odcienia. JEST BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu, swietny blog :) trafiłam tu przypadkiem :) Przesliczne lakiery, moznaby powiedzieć że jestem lakieromaniaczką ;)

    A u Ciebie wyglądają, świetnie! Aż mam ochote wypróbować wszystkie :)


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny ! będę na niego polowała

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...