Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 9 marca 2012

Nail Mail ;)


Och i ach! Dotarła do mnie wygrana z rozdania na blogu The Nail Polish Rehab Candidate. Dla takiej lakieromaniaczki jak ja to ogromna radość, zwłaszcza, że nie muszę się tłumaczyć z zakupu kolejnej buteleczki. :D

Zestaw jaki dostałam to trzy lakiery Sally Hansen (Blue-Away, Snappy Sprinkles i Mint Sorbet), miniaturka China Glaze - Ruby Pumps i coś, na co czekałam najbardziej - Funky Fingers (holo zatopione w zielonej, żelkowej bazie). Na żywo wygląda obłędnie!


Chyba zaraz zmyję lakier i zabiorę się za testy. :)

16 komentarzy:

  1. Słodki jezu, ale piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten funky cośtam wygląda faaaaaaaajnie. Oj Placki, ty i te twoje lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładniutkie ;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! I jestem bardzo ciekawa jasno-niebieskiego :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej:) lakiery są super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :)
    Czekamy na zdjęcia jak prezentują się te śliczności na paznokciach !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne:)

    Gratuluję wygranej:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na swatche.. Zwłaszcza tego glitterku SH :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne lakiery - idealne kolory! Gratuluję wygranej :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękniaste, pokazuj je nam migusiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki ;)) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...