Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 marca 2012

Essence - LE Fruity (zapowiedź)


Orzeźwiająca, owocowa limitka na wiosenne/letnie dni. Ma się pojawić w sprzedaży w kwietniu. Znajduje się także na polskiej stronie Essence, ale póki co po z opisami po angielsku. :)

Możemy liczyć na:

blush sorbet



owoce na paznokcie (fimo, zgaduję)



eyeshadow sorbet



lakiery do paznokci



balsamy do ust


utrwalający top do paznokci


zapachowy top do paznokci




Lakiery będą moje, róż też bardzo chętnie. Co Wy na to? :)

12 komentarzy:

  1. Pierwsza limitka od dawna, która wzbudziła moje zainteresowanie ;)
    Podobno ma być dostępna w DN jeszcze przed wakacjami - info z profilu FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten różowy z drobinkami wygląda bardzo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się zapowiedź tej limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda nawet ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna limitka - wreszcie będzie na co czekać (mam tylko nadzieję, że się doczekam;). Kupię na pewno któreś cienie (mam nadzieję, że konsystencja podobna do różu z Balleriny, a nie do cieni z tej samej LE) i te lakiery z drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie te kolorki... kurka blada, ze tez w usa ni ma essence ani catrice :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W USA też jest Essence :) http://www.essence.eu/us/home.html

      Na stronie z zapowiedziami w US jest aktualnie Soul Sista i Fruity ;)

      Usuń
  7. Kolory są boskie! Aż czuć nadchodzącą wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie, lakiery i balsamy mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa tych "owoców" na paznokcie xd
    i oczywiście muszę zaoszczędzić trochę na te lakiery ^^
    już słyszę moja mamę "po co ci kolejny lakier? O.o"

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...