Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 29 lutego 2012

Nadchodzą kolejne boxy.



Po okresie posuchy, w czasie którego marzyłyśmy o jakimkolwiek boxie, pojawiają się coraz to nowsze zapowiedzi różnych subskrypcji kosmetycznych.

Kiss Box był pierwszy. po kilku wzlotach i upadkach czekamy właśnie na czwarte pudełko.
Douglasowy Box of Beauty ma już za sobą pierwszą odsłonę.
Glossy Box właśnie wystartował. Z hukiem - odbyła się z tej okazji gala w Warszawie.

Dzisiaj zapowiedział się także zupełnie nowy ShinyBox.

Trochę mnie dziwi ultimatum:


Na razie KissBoxa na fb 'lajkuje' raptem niecałe 3 tysiące osób, GlossyBoxa - około 1300. Nie wiem, ile trzeba będzie w takim razie na ShinyBox czekać.

Poza tym ilość 100 000 użytkowników wydaje mi się być wzięta z kosmosu, biorąc pod uwagę miesięczną ilość dostępnych pudełek, oscylującą w granicach 1000.

No ale cóż - konto założyłam i czekam. :)

11 komentarzy:

  1. Nierealną liczbę lajkersów sobie narzucili- aż zachęca to do zakładania sztucznych kont

    OdpowiedzUsuń
  2. może się komuś za dużo zer wcisnęło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie po prostu rozśmieszyli tym wymogiem i już wiem, że podziękuje za takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może chodzi o 100 a po przecinku dali tysięczne ^^
    Podoba mi się też pasek "Marki z którymi zamierzamy rozpocząć współpracę". A co jak te marki nie zamierzają? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją pierwszą myślą było 'a co na to te marki?' :D

      Usuń
  5. Nawet bym na niego nie czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie widzi mi się ten shine box :/ Idea takiej ilości poleceń/lajków na dłuższą metę się chyba nie sprawdzi. Za to nowy glossybox w pl wyglada super, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja podziękuje za takie coś :) Marzyciele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Marki, z którymi ZAMIERZAMY podjąć współpracę"??? Serio... mogli sobie darować to zamierzamy i najpierw zająć się współpracami lub zostawić to w tajemnicy ;) Chętne na boxa i tak by się znalazły, w dodatku bez ultimatum chyba nawet prędzej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jedyny box na jaki bym się skusiła to EcoEmi, albo coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...