Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 lutego 2012

Essence - LE Season of Extremes


Kolejna lakierowa limitka. Nie powiem, żeby mi to przeszkadzało - kolory mi się strasznie podobają!

Dostępne będą kolory: 01 little miss bright, 02 on the bright side, 03 pimp my bright und 04 bright alert!, 05 nude or what?, 06 the nude the better, 07 nude rules! i 08 did someone say nude?




Oraz nail polish colour³ 01 it's two bright, 02 brightsmates und 03 we are all bright,  04 just the nude of us, 05 team nude i 06 my best nude friends and me.

Te podwójne lakiery są o tyle ciekawe, że można ich używać osobno, lub nakładać jeden na drugi, tworząc kolejne odcienie. Jestem zaciekawiona. :3



9 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...