Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 stycznia 2012

Essence - rzeczy, z którymi czas się pożegnać...



 ... czyli pełna lista wycofywanych produktów. Trzeba się spieszyć.

Cienie:


Cienie Colour & Shine:


Żelowe eyelinery:


Szminki:


Balsamy do ust:


Multi colour blush:


Smokey Eyes set:

 2 in 1 kajal:



Kajal pencil:


Long lasting eye pencil:


Metallic eye pencil:



Glam liner:


Kredka do brwi:

 Penseta:


Zestaw pędzelków:


Błyszczyki XXXL Shine:


Błyszczyk XXXL Nudes:




Błyszczyki Stay With Me:




Glossy lipbalm:


Konturówki do ust:


Mini lipgloss set:


Podkład Soft Touch Mousse:


 Mascary All Eyes on Me:


Mascary Multi action smokey eyes, No limits boost, No limits volume, No limits volume waterproof:




Nail art freestyle & tip painter:



Lakiery Nail Art Magnetics:


Lakiery Colour & Go:


Lakiery Nail Art Twins:


Nail Art Fashion Stickers:


Nail Art Pen:


Akcesoria do paznokci:



Lakiery French : Matt, Nude, Glam:




Czas mamy do wiosny. Oferta zostanie wzbogacona za to o nowe produkty, o których pisałam tutaj i tutaj. :)

24 komentarze:

  1. Aż nie chce mi się wierzyć, że wycofują żelowe eyelinery, przecież one są genialne. Nigdy tego nie zrozumiem, że wycofują produkty, które są świetne, a buble zostawiają :/

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to tylko mi tych topów "twins" szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycofania niektórych produktów nie będzie mi szkoda, ale niektórych nie wypróbowałam, a miałam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie! lubiłam tę kredkę do ust w kolorze Soft Rose! szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi niektórych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. troche tego jest...roze, blyszczyki i eyelinery wycofuja...dziwne bo jednak cieszyly sie popularnoscia

    OdpowiedzUsuń
  7. będę tęsknić za kilkoma rzeczami, ale pewnie tylko do momentu kiedy pojawią się nowe

    OdpowiedzUsuń
  8. nie rozumiem całego tego wycofywania produktów ;|

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co się martwić, pewnie w zanadrzu mają dla nas mnóstwo wspaniałych zamienników :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W piątek kupiłam za 5 zeta błyszczyk SWM #05 w TescoExtra. Mój pierwszy SWM na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Mystic Lemon już się zaopatrzyłam, ale nie mogę przeboleć, że wycofują dwa takie piękne i niedostępne w innych firmach kolory eyelinerów! :( Poza tym będę też żałować brokatowych topów z nail art twins... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej mi szkoda twinsów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. odejdą, no ale bedzie cos nowego..; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli znajdę coś na przecenie to pewnie kupię, ale za niczym nie będę płakać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba nad tym chabrowym cieniem się zastanowić, chociaż ich jakość nie powala. Mogli by wrzucić nowe kolory LL :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się zaopatrzyć w kredkę do brwi, bo jej jeszcze nie miałam i chętnie wypróbuję. Szkoda, że tusz Multi Action Smokey eyes wycofują - jest dobry i niewiele kosztuje... Jutro zrobię napad na Naturę lu Douglas jak nic.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za niczym stąd specjalnie płakać nie będę:) ale za to nie mogę się doczekać nowej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  18. niektórych produktów szkoda, a najbardziej żelowych eyelinerów. Od bardzo dawna chcę kupić fioletowy i nigdy nie mogę go dorwać, bo ciągle go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wycofują kilka naprawdę fajnych produktów:( muszę zaopatrzyć się w błyszczyki Stay With Me Trendsetter i Berry me oraz przyjrzeć się tym kredkom metalicznym.

    OdpowiedzUsuń
  20. wycofują żelowe eyelinery!?!?! OBY NIE CZARNEGO! :((
    a reszta to 'wśury-ba' haha:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro lecę po Multi Action Smokey Eyes! mam nadzieje ze jedna dla mnie jeszcze się została :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda mi będzie chyba tylko błyszczyka XXXL nudes ;d niektóre produkty i tak nigdy do mnie nie dotarły..

    OdpowiedzUsuń
  23. więc trzeba się pospieszyć!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...