Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 20 stycznia 2012

Essence - LE Marble Mania (zapowiedź)


Zapowiedź kolejnej limitowanej edycji Essence - Marble Mania. W jej skład będą wchodzić:

Essence Marble Mania - Tusz do rzęs
Czarno-srebrny i połyskujący zapewni niezwykle głębokie spojrzenie. Dodatkowo marmurkowy wygląd w przeźroczystym opakowaniu przyciągnie wzrok każdego! 
Dostępny w kolorze: 01 Michael's black or silver. 
Cena: 11,99 PLN*

Essence Marble Mania - Cienie do powiek
Intensywne, jasne i wielowymiarowe efekty: wypiekane, trójkolorowe  cienie z dużą ilością perłowych pigmentów gwarantują efekt wow na  twoich oczach. Cienie charakteryzują się niesamowitym marmurkowym wyglądem  i można jest stosować na sucho bądź mokro. 
Dostępne w kolorach: 01 Seriously mixed up, 02 Let's get twisted i 03 Swirl it, baby! 
Cena: 11,99 PLN*

Essence Marble Mania - Błyszczyk do ust
Marmurkowy połysk – boskie usta! Marmurkowy efekt nadaje uwodzicielski połysk i opalizujący blask.
Dostępny w kolorach:  Coral whirl i 02 Peach and mix. 
Cena: 8,99 PLN*

Essence Marble Mania - Róż do policzków
Gotowa na marmurkowy styl? Jeszcze nie. Czegoś brakuje? Oszałamiający i połyskujący  róż nadaje cerze świeży i promienny wygląd. Kombinacja 4 różnych odcieni różu gwarantuje cudne wykończenie makijażu.
Dostępne w kolorze: 01 Swirlpool
Cena: 13,99 PLN*

Essence Marble Mania - Zestaw do paznokci
Milion wzorów z jednym zestawem! Z nowym zestawem do paznokci twoje marzenia o niesamowitych wzorach spełnią się! Zestaw zawiera profesjonalny pędzelek, dwie gąbeczki i dwa drewniane patyczki. Pędzelek jest idealny do tworzenia oryginalnych linii, pasków i kropek dzięki ultra cienkiej końcówce. Gąbeczki ułatwią zdobienie paznokci w fantazyjne wzory. Zestaw zawiera  instrukcję użycia.
Dostępny zestaw: 01 Mix 'n' nail style
Cena:9,99 PLN*

Essence Marble Mania - Lakier do paznokci
Dostępny w kolorach: in 01 Raspberry swirl, 02 Who is mr. brown, 03 Silver twister i 04 Peaches. 
Cena:  7,99 PLN*




Więcej zdjęć.




* sugerowana cena detaliczna

24 komentarze:

  1. Chętnie przetestowała bym jasny i brązowy lakier, błyszczyki oraz cień ten z różem, brązem i jasnymi odcieniami. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta limitka, mam nadzieję, że wejdzie do Polski. Szkoda, że trzeba będzie czekać na nią do przełomu lutego i marca, ale na pewno będzie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zestaw do paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po mału nie nadążam za tymi wszystkimi limitkami od Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczyk i lakier w brzoskwiniowym odcieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż wygląda ślicznie, ale nie wiem czy go kupię, chyba tylko brzoskwiniowy lakier mnie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się cienie i błyszczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego tuszu do rzęs.Poza tym utrzymuje absolutny spokój;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością będę polowała na brzoskwiniowy lakier i tusz ;) Oby się udało

    OdpowiedzUsuń
  10. Moimi faworytami są lakiery i błyszczyki. Nie mogę doczekać się kiedy ta limitka będzie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście mój portwel sobie trochę odpocznie. Ewentualnie, jak na żywo mi się spodoba, to może zainteresuję sie różem. Mam nadzieję że nie ma wielkich drobin

    OdpowiedzUsuń
  12. chce tusz blyszczyk i roz;]]]]

    OdpowiedzUsuń
  13. chce! ;/ niech to juz wejdzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż wygląda ciekawie, ale ogólnie mnie nie porwała ta limitka.
    A w ogóle, nie znoszę sformułowań w stylu "efekt wow"... Co to właściwie znaczy?! (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, te marmurkowe wzorki zawsze mnie przyciągają ;) Najbardziej podoba mi się róż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier Peaches musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co sadzicz o tej LE.

    OdpowiedzUsuń
  18. Autentycznie mam ochotę na róż, błyszczyk i ze dwa lakiery :| A rzadko kiedy mnie bierze na limitki :|

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...