Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 stycznia 2012

Essence - LE Crazy good times (zapowiedź)


Niestety, dziewczyny - tym razem bez rozświetlacza ani różu. Czy mimo tego będzie na czym zawiesić oko?

essence crazy good times – false lashes (sztuczne rzęsy):


01 glitterastic, 02 paradelade, 03 princessorize, 04 candyction, 05 colourbration 06 confetteria.

essence crazy good times – nail polish (lakiery do paznokci):


01 paradelade, 02 princessorize, 03 colourbration, 04 confetteria, 05 candyction 06 glitterastic.

essence crazy good times – face and body glitter stick (brokatowy sztyft do twarzy i ciała):



essence crazy good times – nail fashion stickers (naklejki na paznokcie):

01 glitterastic 02 candyction.

essence crazy good times – face and body tattoo stamp (stemple do twarzy i ciała):


01 paradelade 02 princessorize

40 komentarzy:

  1. Oooo, ten stempelek mnie zaintrygował :] Fajne są też te drugie rzęsy w górnym rzędzie... mogę sobie pomarzyc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie sie zapowiada, tak na wesoło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolory lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stempelki i pomarańczowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery fajne ze 4 bym kupiła;) mam jeszcze taki stempelek w kształcie gwiazdki z limitowanki CAH fajny jest;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię sobie stemple... Będę sobie robiła serduszko na policzku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko lakiery mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowy lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko 3 lakiery wyglądają ciekawie, a poza tym ta limitka wcale mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. dwa lakiery mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery i błyszczące naklejki<3 szkoda, że mam nie po drodze do natury i większość limitek mnie omija:[

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery i naklejki! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, mam nadzieję, że większość rzęs u mnie wyląduje ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery i sztuczne rzęsy na tak. Reszta jakoś nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. stempelki, lakiery i rzęsy całkiem spoko mogą być ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się podobają wszystkie lakiery oprócz tego zielonego :) rzęsy fajne, ale mam dwie lewe ręce do przyklejania takich cudów, stemple do ciała w ogóle do mnie nie przemawiają, te nalepki ciekawie wyglądają, ale to bym akurat musiała zobaczyć na żywo :)poza tym szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i znowu : lakiery na TAAK ! rzęsy ciekawe , może wreszcie spróbuję . ale ten stempel do 'tatuaży' ??

    OdpowiedzUsuń
  18. oo jakie lakiery! Przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery to chyba zdecydowanie hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście nic mnie nie przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. w końcu mój portfel odpocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. od kiedy to bedzie :D 3 lakiery Mega :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się tylko stempelek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. zielony i czarny lakier. <3 nie mogę się doczekać, aż pojawią się w sklepach. :) na kiedy przewidywana jest premiera w pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech ma się pojawić w lutym, u nas jeszcze nie wiadomo :)

      Usuń
  25. lakierki z brokatem sa fajne, a rzesy to z klejem od razu?
    http://braworka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jakoś nic do mnie nie przemawia ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dorwę tą limitkę to porwę 3 zestawy sztucznych rzęs i ten lakier fluo limonkowy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Stemple do twarzy i ciała - jak dla gimnazjalistek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na szczęście właściwie nic mnie nie powaliło, mój portfel odetchnął ;) Lakiery są całkiem fajne, ale też nie powalają, sztuczne rzęsy są piękne, ale nie miałabym ich kiedy nosić...

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak się to to pojawi, to przytulę wszystko, a co! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy już to jest w PL? Natura? Douglas? Ktoś ma?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...