Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 7 stycznia 2012

Lakierowy rachunek sumienia - róże


Od pewnego czasu mój "organizer" lakierowy pęka w szwach. Myślę, że jest to odpowiednia chwila, żeby zrobić sobie mały rachunek sumienia i przy okazji pokazać Wam moje lakierowe skarby. Ponieważ na jeden post jest tego trochę za dużo, to na pierwszy ogień poszły odcienie różu. Sama jestem w szoku, że uzbierało się ich aż... 31. :O

Oto i one:


Lemax - New Beauty Line (niestety one są beznumerkowe)
Mollon - Bamboo Extracts kolor Sweet Mauve
Wibo - LE Rose Collection nr 03
Essence - C&G nr 19 Vip Appeal
MIYO - LE Perfume nr 30 Raspberry


Essence - LE You Rock! nr 04 Let me in pink
Golden Rose - Pretty Color nr 142
HD FUN - nr F2
Flormar - Neon Colors nr N003
Jumpy - nr 133


MNY - nr 342
Classics - Charming nr 20
BarryM - Nail Paint nr 305 Pink Flamingo
Inglot - nr 972
Essence - C&G nr 22 What do u think?


Essence - LE ItW nr 03 Heart Chakra
Essence - LE GS nr 01 Snow Bunny
Essence - Multi Dimension nr 70 Makes me weak
Bell - Pastel Palette nr 1
H&M - Strawberry Lollipop


Essence - LE ILB nr 01 Love this city
Basic - LE TC nr 03 Las Vegas
Noname z allegro :)
Essence - LE Crystalliced nr 02 Ice crystals on my window
Lemax - New Beaut Line (też beznumerkowy)


Wibo - Express Growth nr 310
Vipera - High Life nr 820 (neon wpadający w róż/łososia/pomarańcz)
Noname z allegro - nr 16
Noname z allegro - nr 49
Miss Sporty - Clubbing Colours nr 326


No i na sam koniec H&M - Check me out.

To by było na tyle. Do następnego... ;)

32 komentarze:

  1. jej dziewczyno ile lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, a myślałam, że ja mam dużo ;) różowych będę miała podobnie lub trochę więcej, do tego ponad 20 czerwieni i kilkanaście fioletow plus pojedyncze kolory.
    w sumie obecnie nie maluje inaczej niż różopodobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow sporo tego:D fajny organizer;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcji można Ci pozazdrościc kochana :)
    Obserwuję .. odwdzięczysz się ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że tak jak i ja nie przejmujesz się zdublowanymi kolorami :D upatrzyłam sobie u Ciebie kilka odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @dianuseeek ja sobie zawsze umiem wytłumaczyć, że jednak odrobinę się różnią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno! ok.30 to ja mam wszystkich lakierów i myślałam, że to dużo :D uspokoiłaś moje wyrzuty sumienia :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja Ciebie ale Ty masz kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam róż na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednym z moich nielicznych lakierów jest ten różany z wibio - cudownie pachnie i to przez długi czas

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem uzależniona, ale tyle różowych buteleczek nie posiadam. Zachęcił mnie Flormar - Neon Colors nr N003 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na początku blogowania miałam z 10lakierów, a teraz... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak wszystkich razem, to ile masz ? :)

    Zdradzisz, jak zrobiłaś taki fajny organizerek? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie naraz to się boję policzyć, dlatego robię to partiami :D

    'organizer' zrobiłam z dużego, płaskiego kartonu, od którego poucinałam klapy (:D) i powkładałam do niego mniejsze pudełka (wielkości np pudełek po herbatach), żeby podzielić mniej więcej na kolory.

    Ale przydałoby się już coś większego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaaał, jaka kolekcja! Ja też taką chcę :D ;) Ach te róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 31 to ja mam chyba wszystkich lakierów:D
    Gratuluje, śliczna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty Świrusko :) Niezły zbiorek! Z Twoich róży znam tylko dwa kolorki :) Bell i H&M :)

    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko kochana :D ile ty tego masz :D piękne zbiory, ja się ciągle hamuję i powstrzymam się i lakieroholiczką nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy Ty to wszystko zużyjesz?? :O

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie obszerne zbiory. :O mam nadzieję, że moje uzależnienie szybko minie i nie zamienię się w hurtownię lakierów. :P hej. zapraszam na mój pierwszy blog: http://kkamilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie miałam "pociągu" do lakierów. Od kiedy czytam takie wpisy, częściej kupuję lakiery. Masz tu mały sklepik lakierowy!

    OdpowiedzUsuń
  22. a u mnie w domu narzekają, że ja mam za dużo lakierów, a Ty masz ich zdecydowanie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham różowe lakiery do paznokci, są u mnie na drugim miejscu za raz a czerwieniami! Zazdroszczę wszystkich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na Twoją kolekcję, wyrzuty sumienia co do mojej nieco maleją ;D Niektóre odcienie bardzo mi się podobają, właśnie stwierdziłam, że mam za mało różowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile Ty tego masz :P mogłabys sklepik otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. myslalam ze tylko ja mam bzika na tym punkcie ;) ladny zestaw

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...