Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 25 stycznia 2012

Współpraca - Ciao.pl


Tak, tak... Dzięki serwisowi Uroda i Zdrowie ja mam przyjemność być w gronie osób wybranych do testowania kosmetyków z oferty portalu ciao.pl.

Paczka dotarła do mnie około tydzień temu, a szczególną radość sprawiła mi Ziemia Egipska - zawsze miałam ochotę ją wypróbować. Dodatkowo do testów przysłano mi też leczniczy korektor i próbkę błota w kremie.

Już niedługo podzielę się z Wami spostrzeżeniami na ich temat. :)

13 komentarzy:

  1. Ooo, słynna ziemia egipska! Też nigdy nie testowałam, czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ziemia egipska to furora ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłabym najbardziej zadowolona z korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) te same zestawy? No ciekawa jestem Twojej opinii :)Bardzo lubie to błotkoo

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem ciekawa działania tej ziemi egipskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ziemia egipska? ojj..zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje współpracy :) I z niecierpliwością czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o to czekam na recenzje ziemi egipskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny ten obrazek u góry ;D tak mnie urzekł, że aż obserwuję ;D

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...