Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 4 stycznia 2012

Wygrzebane na ebayu.


Kilka zabawnych/ciekawych rzeczy znalezionych na Ebayu :)

Zawsze marzyłaś o małym zadartym nosku jak u japonki? Teraz to możliwe, przy pomocy klipsa który po regularnym noszeniu nada mu idealny kształt :


Dostępny również w wersji ozdobnej, z motylem :

Lubisz sztuczne rzęsy, ale ich aplikacja jest dla Ciebie problemem?  Dzięki temu aplikatorowi może się to zmienić już dziś!



 Ciasteczka powiększające piersi - czy może być lepiej?



Szablon do malowania kresek na powiece:


Klips nadający grzywce kształt:


Ratunkowa muszka - nigdy nie wiadomo, kiedy trzeba będzie wyglądać oficjalnie:


Podręczny zestaw przetrwania w publicznych toaletach.


Zapasowe majtki na sytuacje awaryjne.


W tym sezonie modne są wąsy - kobiety nie muszą z tej mody rezygnować. Uroczy różowy zarost w 7 wydaniach, na każdy dzień tygodnia:


Lub wersja bardziej klasyczna, za to pachnąca pod nosem różami:


Majtki dla wiewiórek - "Masz już dosyć wiewiórek biegających nago po drzewach na około Twojego domu? Czy próbowałeś zakrywać oczy swoim dzieciom kiedy mały futrzasty napastnik przebiegał wam drogę? Mamy na to radę, wiewiórcze majtki! (...) Odpowiednie także dla chomików, żab i myszoskoczków."


Także w wersji damskiej:


Nosimy bieliznę pod ubraniem, czemu nie nosić jej także pod nakryciem głowy?


29 komentarzy:

  1. hahahahah, czego to nie wymysla:D

    OdpowiedzUsuń
  2. omg ;P z tym nosem to przesada ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszne te gadżety :P ale chcac nie chcac to dla mnie idealne byłyby te klamerki na nos bo mam za duzy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra :P Majtki dla wiewiórek, komu w ogóle opłaca się to produkować? :P Nie mówiąc o innych "bardzo praktycznych" urządzeniach a'la klips do nosa...

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahah:D ale aplikator do sztucznych rzes fana sprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się za głowę złapie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niektórymi rzeczami przesadzili ale spodobał mi się aplikator ułatwiający nakładanie rzęs i zestaw do przetrwania w publicznej toalecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak oglądam te japońskie wynalazki, mam wrażenie, że Japonia to nie kraj, tylko stan umysłu.
    Poza tym klips na nos w kształcie motylka? To chyba wersja wyjściowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. haha. no fajne rzeczy :0
    malo praktyczne, ale niektóre ciekawe na śmieszny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie kopiowanie cudzych pomyslow na serie postow jest nieeleganckie, nie uwazasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. ?? Po pierwsze nie widziałam, że zamieszczasz podobne posty.
    Po 2 to nie jest mój pierwszy ebayowy post.
    Po trzecie nie sądzę, żeby pisanie o ebayu było na czyjąś wyłączność, tak jak np swatchowanie kosmetyków nie jest.
    Przykro mi, że tak to odbierasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko, niektóre są na prawdę zwariowane, ale ciasteczka by mi się przydały :D albo ten szablon do kresek, ciekawe jak się sprawuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze, to nawet nie mam i nigdy nie miałam twojego bloga w obserwowanych, więc nie wiem, jak miałabym to skopiować...

    OdpowiedzUsuń
  14. Te majtki dla wiewiórek sprawiły, że prawie się udławiłam kolacją..:D Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaa :D Ciasteczka na cycki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czego to człowiek nie wymyśli i jeszcze to sprzedaje a ludzie kupują! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ludzie to mają pomysły :)
    jeżeli masz ochotę to zachęcam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    pacyfikatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahahaha czego to ludzie nie wymyślą ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. o looosie czego to ludzie nie wymyślą :P
    ciekawie, ale aż strach pomyśleć co zawierają w sobie ciasteczka na biust :OO

    OdpowiedzUsuń
  20. aplikator do rzęs moze byc całkiem przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aplikator do rzęs i spinka układająca grzywkę bardzo by mi się przydały :P Na szczęście już nie jeżdżę pociągiem 2 razy w tygodniu, ale gdybym jeździła, zestaw przetrwania w publicznej toalecie byłby niezbędny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czego to ludzie nie wymyślą! :O

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam napisać komentarz jak osoba przede mną!! obserwuję i zapraszam do obserwowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. :D
    Majtki dla wiewiórek :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa co zawiera ten "Podręczny zestaw przetrwania w publicznych toaletach".

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...