Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 stycznia 2012

NOTD - koronka


Koronkowe naklejki Essence kupiłam w zeszłym tygodniu, ale podchodziłam do nich jak pies do jeża. Wydawało mi się, że ich aplikacja będzie męczarnią. Dzisiaj się zebrałam i wiecie co? Wcale nie było tak źle!






Na razie chciałam Wam pokazać, jak wyglądają na paznokciach. Recenzję napiszę, kiedy trochę je ponoszę. Mam pewne obawy, co do trwałości tego mani. ;) Używałyście już ich? Jak długo wytrzymały na Waszych paznokciach?


40 komentarzy:

  1. Kurczę, szkoda, że to nalepki...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie trzymały się 2 godziny po czym zaczęły po bokach odchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest piękny, choć ja nie wytrzymałabym z takimi wzorzystymi paznokciami u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Charmain jestem ciekawa czy wytrzymają np mycie głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @shopping Monster, hm gdybyś je przykleiła na kropelkę to może :D pamiętam, że ja chciałam chyba przemyć kubek i wtedy zaczęły odłazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to cudnie wygląda! Kupie chyba takie cudo no! zakochałam sie !
    na pewno znajdzie sie filmik u mnie na YT z tym, jak ja to robie ! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt! pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. myslalam ze malowalas;) ładnie to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają, kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zerknełam to nie zauważyłam że to nalepka :) dopiero przy drugim zdjęciu sie połapałam :) śliczna, ciekawe jak z trwałościa

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam takie w cętki i właśnie koronkę. najpierw przykleiłam te w cętki i załamałam się, jeden dzień z nimi na paznokciach to wyczyn:p odklejają się okropnie, nawet z top coatem, dlatego też koronkę sprzedałam. Ale widzę że u Ciebie ładnie wygląda i wydaje się, że jest dobrze przyklejona:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny wzór :) U mnie wytrzymały 2 dni...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt! u mnie naklejki się nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. też je posiadam( chyba nawet robiłam o nim recenzję)
    i szczerze mówiąc nie jestem zadowolona z nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie prześliczne ! Muszę je miec :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze paznokcie, naprawdę fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzór jest cudowny. Byłam dziś w Naturze i ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie to wygląda! nie widziałam ich w szafie essence ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyglądają - zwłaszcza jak na naklejki! wyglądają jak misternie wymalowany wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się strasznie namęczyłam z ich nałożeniem, a potem zaczęłam zahaczać brzegami po 3 godzinach. Tego samego dnia je zdjęłam. Mam jeszcze 3 komplety, z którymi nie mam co zrobić. Mogę oddać jak ktoś chce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądają te naklejki! myślałam w pierwszej chwili, że to namalowane wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądają. Nie używałam jeszcze naklejek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahhh cudne! Zawsze marzylo mi się mieć koronkę na paznokciach. Ale do naklejek nie mam przekonania :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...