Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 25 stycznia 2012

Lakierowy rachunek sumienia - zielenie


Druga część mojego lakierowego rachunku sumienia, w poprzednim poście pisałam o odcieniach różu. Dzisiaj na tapetę zielenie, których w zbiorach mam jak się okazało (jedynie) 21. W sumie to nawet 20, bo jeden się zdublował - nawet o tym nie pamiętałam.

Pochwalę się Wam jednak najpierw sporym osiągnięciem. Staram się ograniczać wydatki na kolorówkę i całkiem nieźle mi idzie - minęły 2 tygodnie a ja kupiłam zaledwie jeden lakier za 5 zł. Taki mały sukces :)

A teraz oczywiście moje skarby:


H&M - Pear Icecream
Lemax - NBL (beznumerkowy)
Noname z Allegro
Mollon - Matt Beauty nr 49
Golden Rose - Pretty Color nr 166


Joopi - Nail Colour nr 120
MIYO - Nailed It! nr 12 Kiwi
Essence - LE Blossoms etc... nr 02 I Like
2x Essence - LE Go Snow 04 alpine snow


Essence - LE RTP 03 back to paradise
Flormar - Neon Colors N007
Inglot - nr 696 albo 969 (sama nie wiem :D)
Vollare - DaVinci nr 100
MIYO - LE Perfume nr 29 Papaya/Mango 


Wibo - French Duo Color nr 03
Sensique - Sensual Colours nr 239
Top Choice - lakier do zdobień 2w1 beznumerkowy
Essence - Multi Dimension nr 75 Tryin' to be cool
Essence - LE You Rock! nr 03 kings of mints
Basic - LE Travel Color nr 01 Bangkok


Tym razem skromniej, prawda? ;)

23 komentarze:

  1. Placki, ale z ciebie lakieromaniaczka ;D. Ja ogółem wszystkiego mam 22 sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się opcja z układaniem lakierów kolorystycznie w osobnych pojemniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maleństwa z MIYO mi wpadły w oko.Musze ich poszukać.
    No i oczywiście jak oglądam Twoje zbiory to czuje się rozgrzeszona i chyba pójdę na jakieś lakierowe zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie je sobie poukładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaźny zbiór:) u mnie zieleni nie ma prawie w ogóle, nie czuję się w tym kolorze zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo duży zbiór u mnie wszystkich mam niewiele więcej heh

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jest ze mna tak żleeeeee, nie jeste ze mna tak żleeeeee...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie nie mam zieleni, jakoś nie podobają mi się na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde jaka kolekcja! Ja mam niebieskich najwięcej - 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka kolekcja, woooow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki, ja bardzo lubię niebieskie lakiery ;D z Twojej kolekcji spodobał mi się Sensique - Sensual Colours nr 239 i Papaya / mango od MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow :) ale maniaczka hehe.

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze całą gama kolorystyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w szoku - masz wspaniałą kolekcję, z każdym kolejnym postem mam coraz bardziej otwarte usta :) Podobają mi się szmaragdowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Essence I Like mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no no :) zieleni ja mam mało ;). A powiedz skąd masz takie fajne pudełeczka? ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. za zieleniami srednio przepadam,ale niektóre kolorki bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zycze powodzenia na daleszej drodze grzechu :D piekna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym połowę Twoich zieleni zaliczyła do niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli ten inglot jest z kolekcji pasteli to to będzie 969 - one mają trochę inny kolor numerków, nie całkiem białe.

    OdpowiedzUsuń
  21. łeheheh ten sam kłopot z inglotem :):)

    mimo iż on jest 969, to ja wolę go nazywać 696 :D ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...