Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 kwietnia 2011

Essence - Blossoms etc...

Jako fanka Essence z niecierpliwością oczekuję każdej nowej limitowanki. Niestety róże i pierścionki nie dotarły do Polski, ale resztę rzeczy, na które polowałam, już mam.






Na pierwszy ogień - lakiery. U nas dostępne w 4 z 5 kolorów.


Od lewej:
02 I LIKE
03 MY YELLOW FELLOW
04 BLOOM-A-LOOM
05 FORGET-ME-NOT


Te pastelowe lakiery od razu podbiły moje serce, kolor na paznokciu nie odbiega od tego w buteleczce. I chociaż zdarza im się robić smugi, to dla efektu warto się pomęczyć.

Następny w kolejce - błyszczyk w kolorze 02 naive.


W uroczym opakowaniu znajduje się błyszczyk w kolorze pudrowego różu. Zawiera drobinki, których praktycznie nie widać na ustach. Dobrze się rozprowadza.





Na koniec to, na czym zależało mi najbardziej - mozaikowy puder pokryty kwiatowym wzorem:



Pachnący wanilią puder składa się z pięciu kolorów. Niektóre zawierają drobinki, reszta jest matowa. Osobom o ciemniejszej karnacji z powodzeniem może służyć jako rozświetlacz. 



Drobinki są mało widoczne, daje efekt rozświetlenia.

Jeżeli zapach perfum mi się spodoba, to dołączą one do kolekcji. Nie wykluczam też zakupu cieni.

4 komentarze:

  1. do mojej miejscowej DN to nic z tych rzeczy nie dotarło -;-

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie mam na paznokciach lakier z tej serii :) bardzo mi sie podoba, ale tylko lakiery. na puder nie skusiłam się :]
    teraz zaczynam żałować :D:D

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na który kolor się zdecydowałaś?
    Ja aktualnie na paznokciach mam My Yellow Fellow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam wszystkie a teraz mam na paznokciach forget-me-not jest cudowny, ekspedientka w sklepie spozywczym nawet sie zachwycala :D

    i poległam dziś i kupilam puder:D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...