Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 30 kwietnia 2011

Essence - gel eyeliner #01, pędzel do eyelinera

W końcu udało mi się go kupić. polowałam na niego odkąd zobaczyłam zapowiedź nowości na stronie Essence. Kreski robię sobie codziennie, bez nich oko wydaje mi się nagie. 


Zazwyczaj używam sprawdzonego eyelinera w kałamarzu, czy ten mi go zastąpi?



Eyeliner znajduje się w 3ml szklanym słoiczku (dla porównania: żelowy eyeliner z limitowanki DW miał 2,3g).


Kolor 01-Midnight in Paris to smolista czerń.



Ma przyjemną konsystencję ułatwiającą nakładanie - nawet osoby, które nie używały wcześniej podobnych eyelinerów, powinny sobie poradzić ze zrobieniem równej kreski. Tak wygląda na oku:


Pędzelek jest elastyczny, ale nie za miękki, wystarczy lekkie dotknięcie żeby nanieść eyeliner. 


Porównanie z innymi skośnymi pędzelkami:


Od lewej:
Essence, Everyday Minerals, H&M, Catrice.

Bardzo polubiłam ten zestaw, na pewno będę z niego korzystać przy codziennym makijażu.

4 komentarze:

  1. Zestaw wygląda bardzo zachęcająco. A kreska na powiece wręcz idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o tym eyelinerze, by w końcu go dostać! I o pędzelku! Ale na mojej drodze stoi tylko.. pierwsza szafa essence w mojej mieścinie ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogłabyś porównać ten pędzelek, z pędzelkiem z Catrice. Wiesz, chodzi mi który lepszy. Którym lepiej robi się kreskę. Z góry dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście wybrałabym Catrice, ma dwie końcówki, obiema kreski robi się bardzo łatwo. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...