Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Essence - Stay With Me longlasting lipgloss


Na codzień raczej nie używam błyszczyków, jakiś czas temu przerzuciłam się na pomadki. Kiedy przeglądałam nowości Essence, te przykuły moją uwagę. Tak bardzo, że aż nie mogłam sobie odmówić czterech kolorów:


Od lewej:
#01 me&my icecream
#02 my favorite milkshake
#03 candy bar
#04 trendsetter


#01 me&my icecream


Błyszczyk jest w kolorze mlecznego różu, lekko rozjaśnia usta.




#02 my favorite milkshake


Jest nieco podobny do #01, ale bardziej wpada w brzoskwinię. 




#03 candy bar


Kolor jest intensywniejszy, koralowo-czerwony.




#04 trendsetter


Najciemniejszy z całej czwórki, lekko buraczkowy.




Wszystkie są trwałe, nie kleją się. Mają specyficzne aplikatory do których można się jednak łatwo przyzwyczaić. Słodko pachną. Dają intensywny kolor już przy jednej warstwie. Nie wykluczam, że dokupię inne odcienie, tych na pewno będę używać.

Cena: 8,99zł za sztukę




4 komentarze:

  1. Jesteś wspaniała, dziękujemy! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki:* szczerze to nie widzę różnicy między 1 a 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają śliczne kolory. Ja kupiłam jasny róż. Jednak do tego "specyficznego" aplikatora nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...