Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Essence - pomadka do ust

Jako fanka pomadek czekałam już długo aż dojdą do nas nowe pomadki Essence. Zależało mi na kolorze All About Cupcake, ale jak widać na jednej się nie skończyło...


W moim koszyku wylądowały (od lewej):
#52 in the nude
#53 all about cupcake
#55 coralize me





#52 in the nude



Neutralny odcień, dobry do smokey eyes.




#53 all about cupcake




Idealny na codzień, podbija kolor ust.






#55 coralize me


Delikatna, z drobinkami, które jednak nie odznaczają się widocznie. Lekko koralowa.



Kolor jest delikatny, a pomadki przyjemne w użytkowaniu.

Cena: 8,99 zł za sztukę

4 komentarze:

  1. Na tych zdjęciach swatchowych kolory wyglądają prawie identycznie.
    Zastanawiam się czy którąś kupić. Podobają mi się wszystkie, mimo że praktycznie nie używam pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadki są półtransparentne, efekt jest więc delikatny :) różnią się odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że to trzy najpopularniejsze kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cupcake u mnie zupełnie inaczej wygląda normalnie jakbym miała jakieś malinowe usta i nie mogę się do niej przekonać kurcze no ;pp

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...