Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 kwietnia 2011

Nowe łupy.


Essence Blossoms ect...
Puder do twarzy 01 FLOWER POWER
Lakier do paznokci 02 I LIKE
Lakier do paznokci 03 MY YELLOW FELLOW
Lakier do paznokci 04 BLOOM-A-LOOM
Lakier do paznokci 05 FORGET-ME-NOT
Błyszczyk 02 naive

Catrice
Nail Expert, Baza wygładzająca - smoothing base coat
Absolute Moisture, Nawilżająca pomadka do ust, 130 SOFT CORAL

Sensique
EXOTIC FLOWER, Cień do powiek, 224

My secret
LASH & BROW REPAIR, Odżywka do rzęs
MATT, Cień do powiek, 505

14 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszcze :( We Wroclawiu dalej nic, udalo mi sie dorwac jedynie pędzelek i skusiłam się na jeden błyszczyk Stay with me. Reszty nowosci ani limitowanki nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z Wrocławia, wszystkie dzisiejsze zakupy są z Astry.

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś ty?:D Ja byłam zaraz po otwarciu, nic nie było!!!:((( Ubieram się i lece drugi raz;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzedawczyni mi przyniosła z zaplecza Blossoms :) Niestety nie było, tzn nie widziałam, w szafach nie było żadnych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie, że też nie przyszlo mi do głowy zapytać! ale to chociaż dobrze dla mojego portfela ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi z Essence do szczęścia brakuje tylko ściętego pędzelka, korektora i eyelinera, później będę jakiś czas omijać ich szafę, bo popadnę w bankructwo. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelek i eyelinery dwa! Też na to poluje:)) Mogę liczyć na wymiane informacji essence'owych tu albo na forum wizaż?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, znając siebie to jeszcze dziś odwiedzę Ferio, może na PW wymienimy się numerami, w razie czego wyśle Ci sms?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:D Wyslalam na Wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta baza wygładzająca Catrice jest jeszcze dostępna? Czy dorwałaś ją w jakimś koszyczku wyprzedażowym? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorwałam ostatnią sztukę na wyprzedaży, a szkoda bo jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie tak czytałam, że jest dobra. Szkoda, że się na nią nie załapałam. Chyba wycofali wszystkie preparaty w takich buteleczka jak baza wygładzająca (w tym matt top, który również chciałam wypróbować :() Pomadki AM też mi przeszły kolo nosa. No ale cieszę się, że w ogóle wstawili szafę w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...