Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 30 kwietnia 2011

Catrice, Joko Virtual - bazy pod cienie

Cienie kuszą nas wieloma odcieniami, ale nie zawsze kolor na powiece odpowiada temu w opakowaniu. Często też trwałość pozostawia wiele do życzenia. Wtedy tylko baza może nas uratować!


Z tych baz korzystam już jakiś czas i zdążyłam wyrobić sobie o nich zdanie. Różnią się nie tylko opakowaniem i konsystencją...




Baza Virtual znajduje się w słoiczku, a Catrice w opakowaniu z aplikatorem.


Ma bardzo gęstą konsystencję, przez co trudno wydobyć ją z opakowania. Osoby z dłuższymi paznokciami mogą mieć z tym problem. W dotyku przypomina plastelinę, jeśli tak jak ja masz problem z zimnymi dłońmi, przed użyciem możesz lekko podgrzać ją suszarką - to pomaga.



Według mnie bazę z Catrice zdecydowanie lepiej się nakłada, ma lekką konsystencję, niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej powieki.   


Na obu bazach cienie wyglądają lepiej, są mocniej napigmentowane i trzymają się dłużej. Żadna z nich nie jest jednak idealna.


Po lewej Virtual, po prawej Catrice.

Virtual potrafi rolować się na powiece, bardzo ciężko nałożyć odpowiednią ilość. 
Catrice nie jest bezbarwna, może odrobinę przebijać spod  niektórych cieni. 

Moim faworytem jest zdecydowanie Catrice, coś czuje że Virtual pójdzie do szuflady. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...