Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 30 kwietnia 2011

My Secret - potrójne cienie Evening Passion

Paletki z potrójnymi cieniami były dostępne w limitowance Evening Passion parę miesięcy temu. Wtedy po 6,99 zł, dziś do dostania w koszyczkach z końcówkami kolekcji. Ja moje zdobyłam właśnie w ten sposób. Pomarańczowe trochę wcześniej za 5,99 zł, niebieskie ostatnio za 3,99zł.


Co otrzymujemy za tą cenę?


Cienie są nieźle napigmentowane, ale co do trwałości nie należy się spodziewać cudów.



O wiele lepsze efekty uzyskujemy po zastosowaniu bazy pod cienie. Tu z bazą Catrice (dolna połowa).



Mają satynową konsystencję, ale lubią się osypywać. Trzeba je nakładać bardzo ostrożnie, bo mogą zrujnować makijaż. 

Można użyć na imprezę, ale całego dnia na powiece raczej nie wytrzymają.

3 komentarze:

  1. Mogłabyś zrobić recenzję bazy od catrice? Może porównać ją z innymi, jeśli masz możliwość?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeszcze bazę Joko Virtual, mogę zrobić porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomarańcze, ale ciężko mi się z nimi pracuje, brązowy robi czasem placki i plamy, no i to obsypywanie - nie wiem, po co je kupiłam, kolory też nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...