Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 kwietnia 2011

Basic - róż Venedig

Zawiedziona faktem, że róż w żelu z limitowanki Essence Blossom etc... nie dotarł do Polski, musiałam znaleźć coś na otarcie łez. Dowiedziałam się, że w sklepach Schlecker dostępna jest limitowanka Basic, w której skład wchodzi podobny produkt. Wyruszyłam na poszukiwania i dorwałam ostatnią sztukę.



Za 6,99 zł dostajemy 13-gramowe opakowanie różu. Jako, że jest on strasznie wydajny, ta ilość wystarczy mi chyba do końca życia. Dostępny jest w jednym kolorze #01 rose - chłodny, intensywny róż. Pompką dobrze się dozuje, co jest bardzo ważne, bo wystarczy bardzo mała ilość. 


Bardzo mała ilość wystarczy, łatwo się stopniuje.


Nie zawiera żadnych drobinek, daje naturalny efekt.

Przy okazji złapałam jeszcze błyszczyk, który w fazie testów wydaje się bardzo sympatyczny. Ale o tym kiedy indziej... ;)

6 komentarzy:

  1. Chociaż ja różu nie stosuje to jestem zachwycona, na prawdę jest śliczny, ciężko się nie zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwieeelbiam go i widzisz jak to wizaż i wątek o essence odmienia życie <3 mam go i koocham całym życiem normalnie kopia cah boje się żego szybko zużyje i chyba zakupie jeszcze jeden albo coś innego z limitki cienie/róż i na 100 % eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jeszcze CAH i kilkanaście innych w zapasie więc już sobie podaruje drugi. Ale jest naprawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam bardzo róż z essence i po tej notce mam ochotę na ten z basic xD

    OdpowiedzUsuń
  5. też go chce:) poprośże a swatche:)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś go będę miała[*] za jakiś czas(!).. może w wakacje? Grrr, za to nie lubię małych miast, trzeba zrobić wycieczkę gdzieś dalej po wszystkie limitki!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...