Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 czerwca 2011

MIYO - Nailed it! lakier do paznokci nr 12 KIWI


Przygód z MIYO ciąg dalszy. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam jeszcze dwa mleczne lakiery - zielony i niebieski. Po naprawdę fajnej mascarze i dobrze napigmentowanym cieniu do powiek, miałam dość wysokie oczekiwania w stosunku do lakieru.

Sprostał czy nie sprostał?




Buteleczka mieści 8 ml lakieru, który tak się prezentuje w normalnym świetle / świetle słonecznym.



Po nazwie 'kiwi' spodziewałabym się bardziej soczystej zieleni, ale przecież nie dla nazwy go brałam. ;) Jest to delikatna, mleczna zieleń.



Jak dla mnie minusem jest dość sztywny pędzelek, utrudniający malowanie. Przy dwóch warstwach efekt mnie nie zachwycił, nałóżmy więc trzecią.



O wiele lepiej. Na szczęście lakier dość szybko schnie, więc 3 warstwy nie są jakimś wielkim problemem.



W słońcu prezentuje się bardzo ładnie, podoba mi się ten kolor.

Pojemność: 8 ml
Cena: 4,99 zł.

Mam nadzieję, że mleczny błękit też mnie nie zawiedzie.

8 komentarzy:

  1. Podobny jak z limitowanki Basic, który też nazywa się kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam wczoraj te lakiery, pierwszy raz się spotkałam z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spokojna zieleń, taka pastelowa, podoba mi sie, lecz tych kosmetyków narazie nigdzie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dwa lakiery miyo (lemon i nude) i jestem zachwycona - dwie warstwy spokojnie wystarczają, lemon trzymał się twardo na paznokciach 4 dni (bez topu!), nudem pomalowałam wczoraj i też nie mam zastrzeżeń. No i ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam je ostatnio i się zastanwiałam co to za firma bo kolory maja super. Kiwi śliczne jest<3

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 warstwy wygladaja juz naprawde dobrze:) kusisz, oj kusisz, chyba czas odwiedzic feniks:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie dzisiaj kupiłam z tej serii kolor red hot i lavender. Przy tym czerwonym wystarczyła mi jedna warstwa i jestem zachwycona. Na pewno pójdę po kolejne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, awesome blog format! How long have you been blogging for?
    you make running a blog glance easy. The overall look of your site is magnificent,
    as neatly as the content material!
    Also visit my page : wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...