Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Wyniki rozdania - staromodna loteria


Wczoraj o północy zakończyło się moje pierwsze rozdanie. Miało ono uczcić 50 obserwujących, a tu niedługo będzie i to z okazji 200. ;)

Dziękuję za odzew, komentarze i zgłoszenia. Przejdźmy jednak do rzeczy...




Zgłoszeń było więcej, niż się spodziewałam. Tak jak obiecałam - osoby które na swoich blogach dodały notkę o rozdaniu miały po dwa losy. Ostatecznie losów wyszło 140.

Uruchamiamy maszynę losującą:


Pierwsze rozdanie na blogu wygrywa...


tusia13pl

Serdecznie gratuluję. Dane do wysyłki proszę wysłać na adres niosewampicie@gmail.com w przeciągu tygodnia.

A resztę osób zapraszam do udziału w kolejnych rozdaniach.

9 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...