Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 czerwca 2011

Essence - LE You Rock! paletka cieni do powiek


Ciąg dalszy testowania edycji limitowanej Essence - You Rock!. Były już lakiery, była i baza. Czas na coś, do czego można by wspomnianą bazę wykorzystać: paletkę cieni.



Paletka jest dość spora. Mieści w sobie 6 cieni, aplikator i kredkę. Dużym jej atutem jest lusterko. Na odwrocie mamy podane dwie sugestie, jak za jej pomocą wykonać makijaż.


Cienie w kolorystyce przypominają lakiery z tej limitki. Kolory nie są jednak tak żywe i jaskrawe, raczej pastelowe.








Do paletki dołączone są także:

Dwustronny aplikator do cieni (pędzelek + pacynka):


Czarna kredka:



Kredka jest dość miękka, dobrze się nią rysuje. Jednak łatwo się też rozciera. Tu po przejechaniu palcem:


Swatche na skórze:


Cienie na bazie Essence You Rock!:


Jeśli chodzi o intensywność kolorów, to nie ma dużej różnicy czy użyjemy bazy czy nie. Cienie są dość blade. Szczerze to mało mi się to kojarzy z rockowym, zaczepnym makijażem.

Nie powiem jednak, że będzie leżała nieużywana... :)

Cena: 14,45 zł.

8 komentarzy:

  1. fakt ze mało rockowe te cienie dziś tak myślałam nad tą paletką i w końcu nie wzięłam ale to chyba dobrze i tam mam tego wszystkiego za dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno można wyczarować tą paletą coś na dzień, na jakiś koncert to raczej marna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. potwierdzam - na dzień sprawiają się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie trochę za delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używam jaskrawszych barw, ale zawsze przyda się jakiś rozświetlający akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat dzisiaj oglądałam tę kolekcję, ale szukam bazy pod cienie i nie było... =[

    OdpowiedzUsuń
  7. mam na sprzedaż/wymiankę ta paletkę. jeżeli ktoś chce nieh pisz, bo nie uzywam. stan bdb :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...