Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 czerwca 2011

Essence - LE You Rock! baza pod cienie


Baza pod cienie z limitowanki You Rock! była pierwszą rzeczą, którą złapałam ze standu. Od początku wiedziałam, że będzie moja. Swego czasu porównywałam bazy pod cienie Catrice i Joko Virtual.

Jak na ich tle wypada You Rock!?



Pojemniczek z bazą jest przeźroczysty, możemy więc od razu zobaczyć, że baza opalizuje.


Aplikator jest podobny jak w wielu błyszczykach, nadaje się do nałożenia bazy, ale do jej rozprowadzenia lepiej użyć jednak palca.


Wiadomo, że obie marki, zarówno Catrice, jak i Essence, produkuje jedna firma. Od razu rzuca się to w oczy - opakowanie jest identycznej wielkości i pojemności (2,1 ml.), mają taki sam aplikator.



A co z zawartością? Tak wyglądają na skórze - po lewej baza z Essence, po prawej z Catrice:


A tak po roztarciu:


Obie bazy zachowują się i wyglądają wprost identycznie. Po nałożeniu cieni otrzymujemy dokładnie taki sam efekt, zarówno jeśli chodzi o utrwalenie jak i podbicie koloru. Obie opalizują.

Tu na zdjęciu - po lewej cienie na bazie Essence, po prawej na bazie z Catrice:


W świetle słonecznym:


Starałam się uchwycić efekt opalizujących drobinek - jak widać po lewej, gdzie nie ma bazy, nic nie opalizuje. Obawiam się, że jeśli nałoży się na nią matowy cień, to efektu matowości nie będzie. Drobinki najzwyczajniej w świecie przebijają.


Według mnie bazy Catrice i Essence to dokładnie ten sam produkt. Całkiem nieźle się sprawdza, jednak może przeszkadzać fakt, że opalizuje. Największą różnicą jest cena, bo baza z Catrice kosztuje prawie 17 zł. a baza z limitki Essence - jedyne 8,09 zł.

Jeśli planowałaś zakup bazy z Catrice możesz z powodzeniem zastąpić ją bazą z You Rock!, jeśli jednak już kupiłaś Catrice tak jak ja, spokojnie możesz sobie odpuścić kupno następnej, identycznej.

6 komentarzy:

  1. a jak długo cienie wytrzymują na powiece w stanie jak po ich nałożeniu? bo jeśli chodzi o porównania to eyelinery z Catrice są trochę lepsze niż te z Essence, więc może tak jak u nich różnica będzie w trwałości ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za swoją bazę Essence dałam 7,89zł i z Catrice też jakoś taniej, na samym początku jak wprowadzali nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Fiolka - wykonałam test: kiedy pomalowałam się dzisiaj do pracy, na jedną powiekę dałam Essence, na drugą Catrice. Efekt był taki sam i od razu, i po paru godzinach. Kolory takie same, nic się nie zrolowało. Także jeśli chodzi o trwałość - są takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę baza pod cienie w całkiem ładnej cenie. Ja muszę mieć bazę, bo mi cienie dosłownie spływają po godzinie =] spojrzę na tę jak będę w drogerii =]

    OdpowiedzUsuń
  5. @Shopping Monster: jakie poświęcenie :D dzięki :D coś czuję, że ciężko będzie ją dorwać skoro za małą cenę jest tak samo dobra jakość :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...