Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 czerwca 2011

Golden Rose - Style Liner Metallic #02 Gold


Kreski na powiekach uważam za ponadczasowe i bezapelacyjnie pasujące do wszystkiego. Czasem jednak warto odświeżyć i trochę złagodzić look i zastąpić czarny eyeliner czymś innym. 

Jedną z moich ulubionych odskoczni jest metaliczny eyeliner Golden Rose w kolorze złotym.

Używam go już od długiego czasu i jedynym minusem jaki zauważyłam, jest dość kruche opakowanie. Plastikowa nakrętka potrafi się połamać przy dokręcaniu, dlatego mój egzemplarz prezentuje się nieciekawie...


Mimo tego najważniejsze jest przecież wnętrze. Liner ma bardzo fajną konsystencję i ładnie kryje. Jak już pisałam używam go od dawna, a dalej nie wysechł i wciąż jest taki sam.


Pędzelek jest wygodny i łatwo jest nim narysować ładną, równą kreskę. Raczej nie robi prześwitów, ale czasem warto przejechać drugi raz, kolor jest wtedy naprawdę wyrazisty.

W świetle dziennym:


I w świetle słonecznym:


A tak się prezentuje na oku:


A letnim słońcu wygląda o wiele lepiej ;)

Prośba na koniec: biorę udział w konkursie w którym do wygrania są kosmetyki Golden Rose, które chętnie bym przygarnęła. Jeśli zechciałybyście mi pomóc - wystarczy kliknąć na ten link:  http://cekin.pl/100 .
Jedna osoba może kliknąć jeden raz, więc będę wdzięczna za wsparcie z Waszej strony. :)

8 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje. Szkoda, że mam słaby dostęp do kosmetyków z Golden Rose. Ale będę szukać Style Liner Metallic. Może kiedyś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje. Ja niestety nigdy nic nie mialam z GR, ale mam nadzieję że się to zmieni.

    Kliknięte:).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też narzekam na dostęp do tych kosmetyków, dlatego też, w co aż mi samej jest trudno uwierzyć biorąc pod uwagę jaką popularnością ostatnio cieszy się ta firma, nie mam żadnych jej kosmrtyków.

    zapraszam: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te eyelinery i mam ich chyba z 8 w roznych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolorek :) Też lubię kolorowe linery, mam ich kilka, ale złotego jeszcze nie :) I oczywiście kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tą złotą kreską, zwłaszcza na lato, gdy świeci słońce =]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...