Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Essence - LE Circus Circus highlihter powder


Pozycja obowiązkowa z większości limitowanek - rozświetlacz. Już myślałam, że będzie poza moim zasięgiem, bo dostałam informację, że wrocławskie Douglasy jej nawet nie zamówiły. Na szczęście ta edycja pojawiła się w niedawno otwartym Super-Pharmie. Nie dość, że dostałam go w swoje ręce, to jeszcze zapłaciłam mniej, niż powinnam (załapałam się na poświąteczną obniżkę cen, kosztował mnie odrobinę ponad 10 zł).


Kolor to piękne, ciepłe złoto. Żadnych drobinek, żadnego brokatu - ideał.


Niestety samo opakowanie nie jest zbyt zachęcające. Co prawda nadruk jest śliczny i uroczy, ale plastikowe wieczko mi 'klapie' a sam puder jak widać nie był wklejony zbyt porządnie:



Tak się prezentuje na skórze (po lewej) w porównaniu do rozświetlacza The Balm - Mary-Lou Minizer (po prawej):


Daje śliczną, jednolitą, złotą poświatę. Gdyby mi się go nie udało dostać, to bym żałowała... ;)

21 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się ten z The Balm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ani słychu o nadejściu tej limitowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bestio, jestes z Wrocławia? coraz więcej dziewczyn wroclawskich- chyba będzie kiedys mały zjazd;) powiedz w jakim Super Pharm jest Essence?

    OdpowiedzUsuń
  4. super się prezentuje :) PS za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga chwile wpatruję się w nagłówek haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie, własnie, w którym Pharmie "rzucili" Essence?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. na Szewskiej :)
    @Kolorowy Pieprz - albo schadzka pod szafą Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety u mnie cały czas niedostępna jest ta limitka :/

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej limitki bardzo mi się podobają lakiery ;) a rozświetlacz ciekawy, ale nie używam tego typu kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, ale do wykonania się nie przyłozyli

    OdpowiedzUsuń
  11. mi szczena opadła, kiedy zobaczyłam essence w sp na szewskiej, teraz nie muszę już jeździć do magnolii <3

    mi się efekt podoba. wstyd się przyznać, ale nie mam ani jednego rozświetlacza ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie on jakoś nie do końca przekonuje... Tylko nie wiem czemu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. do krakowa chyba ta limitowanka nie dotrze :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda :)
    Macałam w sklepie ale nie wzięłam - nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zdobycz :D ale opakowanie faktycznie fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Lubie rozświetlacze w złotej tonacji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny, ale The Balm bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...