Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 21 stycznia 2012

MIYO - Metallic Eyeshadow LE (zapowiedź)


Mimo, że kosmetyki MIYO są dostępne w sumie od niedawna, gościły już u mnie kilka razy. Powoli wprowadzają też tak przez nas uwielbiane edycje limitowane. Pierwsze były perfumowane lakiery do paznokci, tym razem - metaliczne cienie.

Jako, że uwielbiam cienie tej marki, nie mogę się doczekać aż zobaczę je na żywo. Do wyboru będzie 12 kolorów, mam nadzieję, że chociaż paru będę potrafiła się oprzeć. ;)

Jeszcze jedno... mój pierwszy post na tym blogu był o metalicznych cieniach firmy Pierre Rene.  Ponieważ marka MIYO należy właśnie do nich, jestem ciekawa, czy te cienie nie będą do siebie podobne. Jak myślicie?

14 komentarzy:

  1. Widziałam u mnie w mieście tą szfe, ale nie widziałam tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekawe jak te cienie wygladaja w realu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też nie ma żadnej promocji. w ogóle to już od kilku miesięcy czekam na uzupełnienie brakujących kolorów z miyo i pierre rene (akurat nie ma tych najfajniejszych), ale dostawca (czy jak on się zwie?) po prostu olał ten sklep...

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że te cienie będą identyczne, jak te z PR :). Muszę się im przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że będą podobne;]
    Ja jakoś nie lubię metalicznych cieni, ale na pewno zwrócę uwagę;]

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy dotrą do nas, bo chętnie wypróbowałabym jeden. Nigdy żadnego nie miałam, a lakiery Miyo widzę tylko w osiedlowych drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Można stosować także jako brokat do włosów?;o Ja jeszcze się nigdzie nie spotkałam z tymi produktami. Wiesz gdzie można je znaleźć?Chodzi mi ogólnie o tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja u siebie nie moge znaleźć w żadnej drogerii cieni MIYO ;(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...