Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 stycznia 2012

China Glaze - Deck the Halls (wygrana w rozdaniu)


Muszę się pochwalić - wygrałam niedawno temu świetne rozdanie u Vicky, prowadzącej bloga Manicure Maniac. Nagrodą był ten oto świąteczny zestaw China Glaze. Mnie samą aż dziw bierze, że to pierwsze lakiery China Glaze w mojej (już mało skromnej) kolekcji.

Na dodatek w paczce znalazłam list z życzeniami... po polsku. Vicky zadała sobie trochę trudu, żeby je przetłumaczyć, co uważam za przeuroczy gest. Thanks again hun! :)








13 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje! Jak patrzę na te wszystkie szczęściary w wygrywaniu to nie wiem :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że China Glaze nie ma w PL :( Gratuluję wygranej! :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygrana, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladaja :)gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wygrana ;) Szkoda, że nie pokazałaś chociaż fragmentu tego listu... ;( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ; D Śliczne kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, piękna wygrana:)

    China Glaze jest w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej :) piękne kolorki kojarzące się z zimąąąa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne lakiery i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...