Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 13 stycznia 2012

Essence Studio Nails - Nail Fashion Sticker


Parę dni temu (a dokładnie w niedzielę) pokazałam Wam paznokcie ozdobione naklejkami  Essence - Nail Fashion Sticker z linii Studio Nails. Po komentarzach (40 - chyba rekord, za co dziękuję) widziałam, że podoba się Wam ten efekt. Mi zdecydowanie też, ale miałam ogrooooomne wątpliwości co do tego, ile czasu utrzyma się on na moich paznokciach...

No ale po kolei. ;)

Ze wszystkich dostępnych wzorów wybrałam taki, który najtrudniej byłoby mi wykonać lakierami. Koronka bardzo mi się spodobała, a raczej marne szanse, żebym sama umiała taką zmalować. Jest to wzór nr 07 - all or nothing.

Na odwrocie opakowania mamy instrukcję co i jak, żeby było pięknie:


W tłumaczeniu na język obrazkowy:


Wygląda niezbyt skomplikowanie, nie?

Naklejek w pudełeczku jest 14, zawsze daje nam to wyjście awaryjne, jeśli jedna czy dwie naklejki się np. uszkodzą. Trochę jednak było mi trudno dopasować je rozmiarowo do moich paznokci. Mam raczej smukłą płytkę, a idealnie pasowały mi dwie, reszta była trochę za wąska.



Pierwsze błędne założenie: 'Wzorek gotowy, szast prast przykleję naklejki i będzie ok, szybciej niż siadać i malować paznokcie'. Nic bardziej mylnego, jest wręcz na odwrót - trzeba sporo się namęczyć, żeby każdą naklejkę przykleić równo i na dodatek tak, żeby nie podeszła powietrzem. I uważać, żeby nie spiłować przypadkiem wzorku pilniczkiem, tak jak mi się to udało na pierwszym palcu. ;)




Gotowe paznokcie prezentowały się tak:



Od razu po ich nałożeniu czułam dziwną sztywność, nienaturalność. krawędzie były szorstkie i trochę haczyły - nie mogłam się po głowie podrapać bez strachu, że zaraz mi poschodzą. 'A na opakowaniu napisali, że aż do 5 dni, phi!'. Przyznam szczerze - byłam tak przekonana, że nie wytrzymają nawet tego jednego dnia, że już po ok. 3 godzinach zastanawiałam się nad kolejnym mani...

Mogę tylko powiedzieć, że biję się w pierś. Nie dość, że przetrwały kąpiel i mycie głowy, to nosiłam je równo 5 dni. I w tym czasie wytrzymały kolejne kąpiele, mycia głowy, klipów, kubków itd. I z każdym dniem coraz mniej je czułam - tak jakby się bardziej dopasowały. Może i na koniec nie wyglądały tak dobrze, jak na początku, ale najgorzej też na pewno nie:



Najbardziej rzuca się w oczy to, że się ścierają - i naklejki i sam wzorek, pozostawiając białą bazę. Im staranniej nałożona naklejka, tym mniejsze szkody, warto więc poświęcić odrobinę więcej czasu na ich aplikację. Mogłam też nałożyć więcej warstw topa, bo spasowałam na jednej.

Za te paznokcie zebrałam mnóstwo komplementów i uważam, że naklejki są godne polecenia - kosztują niecałe 9 zł.

Jest tylko jedno ale - na wiosnę obecne wzory zostaną wycofane, ale na ich miejsce będą wprowadzone nowe.

19 komentarzy:

  1. ja mam na nie zbyt wąskie paznokcie:9 probowałam wielu firm i większosc musze odcinac po bokach:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają, nie spodziewałam się, że naklejki mogą być tak trwałe. Rozejrzę się za nimi przy okazji następnych zakupów :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zbyt nerwowa na takie przyklejanie - maluje paznokcie jasnymi lakierami bo mocniejsze widać że są niedokładne i maluje kilka razy - ale co jak co chciałabym mieć też takie wzorki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za szczegółową recenzję! Zastanowię się nad nimi bo zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koronka, ale jakos naklejki mnie neiprzekonują

    OdpowiedzUsuń
  6. powtórzę! ten wzorek jest piękny i bardzo ładnie wyglądają. Wynik 5 dni jest imponujący :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! W życiu nie używałam naklejek, ale te bym chętnie wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wzorek :) przez ciebie je chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście fajne!! pozdrawiam i zapraszam na małe rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny wzorek, oglądałam właśnie go w naturze, ale pomyślałam, że wolę zamiast tego kupić lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od razu po przeczytaniu tego poprzedniego posta popędziłam do Natury, byłam w dwóch drogeriach, ale nigdzie nie było koronkowego ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny wzorek, ale chyba wole lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie może kiedyś je przetestuję, choć ja nienawidzę nawet najmniejszych uszczerbków na manicure, co może sprawić że je usunę już po 1-2 dniach noszenia :P

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda,że takie nietrwałe bo na pazurkach wyglądaja super

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te koroneczki, ale nie na moją płytkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wzór! I strasznie długi wytrzymały!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...